piatok 17. augusta 2012

87 passion for fashion + biely praskajúci

Ahojte, prajem pekný piatok. :) Dnes mám pre vás po dlhom čase nechtíky. Dnes to bude môj nováčik, na ktorý som sa veľmi tešila a priala som si ho, a to essence 97 passion for fashion. Je to krásna tmavo fialová. Lakuje sa veľmi dobre, ako každý essence lačik color and go. Veľmi dobrá konzistencia, pohodlný štetček. Postačia dve vrstvy, pre krásne krytie. Veľmi sa mi páči, a som rada, že ho mám vo svojej zbierke. Pre malé dozdobenie, som sa rozhodla, že naňho dám biely praskajúci. Nedávala som ho na všetky, lebo som chcela aby vynikla tá fialová. Najprv som chcela na prstenníky, ale nakoniec som dala aj na palce. Vyzerá to podľa mňa celkom pekne. Také jednoduché a pekné. :) Čo hovoríte na to vy? :-)
 


Ako som vám už včera hovorila včera sme kúpila andulku - Albi a škrečka - Lea. Andulku som odfotila a škrečka ešte nie, je ešte malinká a stále spinká, dnes som ju ešte ani nevidela. Tak fotka Albiho. :-)


5 komentárov:

  1. tento máme doma tiež,je veľmi pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá skôr ako walk on air :) nezdá sa mi to ako fialová

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ehm, no je to passion for fashion :-) Bohužial walk on air nemám :-(

      Odstrániť
  3. pekné :) ľubia sa mi, ináč kedy chceš vyhlásiť výhercu gw? :)

    OdpovedaťOdstrániť