sobota 6. apríla 2013

Veľkonočné new in :-)

Ahojte, prajem pekný víkend. Dnes mám pre vás veľkonočné new in. Čiže veci, ktoré som dostala na Veľkú noc.
Boli sme na bielu sobotu v Košiciach, takže tam som si pokúpila. A taktiež sme boli pozrieť babku a dedka v Košiciach, od ktorých som dostala ešte 20€ ale za to, som si ešte nič nekúpila, keďže najprv sme boli nakupovať až potom u nich. No tak preto, až dnes prinášam new in, lebo som si myslela, že možno ešte niečo si cez týždeň kúpim, ale zatiaľ nie, keď si nakúpim, tak potom bude ďalšie new in. :-)
Tak pusťme sa do toho!
Od rodičov som si vybrala mikinu a bodkované legíny. Od druhej babky (v PP) tričko.
Od tety som dostala sladkostí, a ešte dva perá, a aj od rodičov som dostala pár sladkostí, ale to som vám nefotila, veď snáď viete ako vyzerajú sladkostí ;D :D No a nakoniec mám ešte nové dva páry náušníc, ktoré som si sama vyrobila. :-) Tak tú už fotečky. :-)

                                      trochu blbý uhol fotenia, ale tak inak sa nedalo :D


A nakoniec ja, kde mám oblečené legíny a tričko :-)

Tak to je všetko, dúfam, že sa vám new in páčilo a prajem pekný zbytok víkendu ;-)

2 komentáre:

  1. Ta tvoja fotka je super, nausnicky su chutne, tricko sa mi pozdava a mikina ma bombovu farbu.. Na tie leginy by som si ja netrufla, ale tak tebe veeeeelmi svedci a pacia sa mi.. len nie na mne :D

    OdpovedaťOdstrániť