pondelok 17. júna 2013

Something.

Alebo inak fotky a niečo o mne.
1. Veľa školy- Dobre, uznávam, to všetky. Ale aspoň máte pochopenie. Prvý ročník na strednej škole sa pomaly končí. Ubehol, nejako rýchlo. Ešte len nedávno boli Vianoce a ja som nadávala, že ešte polroka a samozrejme sľubovala hory-doly, že budeme mať jednotky. Tak určite. Tak inak povedané, nevyšlo mi to :D Málo seba prinútenia  a veľa lenivosti. Tak nejako tento polrok. Ale zas aby ste si nejako nemysleli, že štvorky mám, to nie. Ale trojka sa tam nájde.


2. Leto - Za necelé dva týždne je koniec roka. Jupí. Všetci sa náramne tešíme. Leto, slnko, plavky, voľno, žiadne učenie, more/voda, kamaráti, smiech, veľa smiechu, slnečné okuliare, kraťasy, zmrzlina, ...a mohla by som ešte pokračovať.
Viem, že už iba tak krátko do prázdnin, ale nejako si to úplne neuvedomujem. Zdá sa mi to také...neuveriteľné, že po 10 mesiacov, zase tie obľúbené dva mesiace. Minulé letné prázdniny mi tak dávno pripadajú.  Ale aj tak sa teším! A určite nie som sama :-)
3. Alergia - správne čítate, alergia. Niečo vám o nej poviem. Je dosť na nič, keď ste už tretí rok za sebou, v strede júna, dostanete alergiu, ale netušíte na čo.  Idete, a zrazu vám začnú slziť oči, tiecť z nosa, kýchať. Neviete čo vám túto reakciu vyvoláva, neviete pred čím sa vyvarovať. Hm, čo k tomu dodať,len že je to "SKVELÉ" :D

4.Trieda - Moja trieda. O nej by sa dala napísať niekoľko stranová slohová práca.
Naše "zoskupenie" je dosť biedne. V triede sa nachádzajú dosť blbý (prepáčte za výraz, ale ten ich vystihuje najviac) chalani. To, že vyhodia učebnicu z okna počas hodiny je pre nich úplne normálne. A vôbec im nevadilo, že nám kvôli tomu, dala učiteľka písomku, z ktorej mali všetci "úplne úžasné" známky. Alebo to, že sú brutálne drzí k učiteľom. Je im jedno, že majú zlé známky. Celý rok sa neučia a potom na konci roka sú prekvapený, keď im učiteľ povie 4. Prípadne 5. V našej triede sa nájdu aj tieto úkazy. Oni sú už tak mierne zmieraný s tým, že ich vyhodia zo školy. Teraz ste si zrejme povedali, že preháňam. Ale tak mi povedzte je normálne keď povie učiteľ dotyčnému, že ma na konci roka 5 a on sa zasmeje? No podľa mňa je to mimo. Asi si myslia, že jaký sú super. No určite. -_-



Dosť som sa rozpísala. Ale tak som dlho nepísala nič na blog, tak to tak zhrnutie.

Majte sa pekne :)

1 komentár:

  1. aj ja už tretí rok po sebe v tomto období dostanem alergiu, všade sa škrábem, slzia mi oči a robia sa mi otrasné vyrážky :/ chápem čím prechádzaš ;)

    OdpovedaťOdstrániť