piatok 26. júla 2013

Letné fotečky

Ahojte.
Po strašne dlhom čase sa opäť ozývam. Prepáčte, že flákam blog, ale sú prázdniny, a nejako nemám čas napísať príspevok. Teraz som každý deň von, idem niekde s rodičmi, alebo som len s kamarátkami z ulice vonku.


O pár dní, bude už polovička prázdnin za nami. Strašne rýchlo to uteká. Ani sa nenazdáme a už bude koniec augusta, a začiatok školského roka. Ach jáj. :/ Ale treba si užívať kým sa ešte dá. :-)

Fotky sú z nedele. :-) 
Oblečené mám svoje najobľúbenejšie šaty. Sú peknej zelenej šaty, dobre sa v nich cítim a veľmi rada ich nosím. Sú mojím "favoritom" na toto leto :-) 

                                       Kto mu som si dala nové sandálky zo CCC :-)



                                             Majte sa krásne a užívajte si leto ;-)


1 komentár: