sobota 7. septembra 2013

Dovolenka 2013

Ahojte. Prepáčte, že som sa tááák dlho neozvala, tak rýchlo to ubehlo.

Od posledného príspevku som začala kade-tade chodiť. Bola som v Michalovciach u mamkinej sesternici. Boli sme tam tri či štyri dni a bolo nám super. Bola som tam s bratom a sesternicou. Cestovali sme vlakom tri a pol hodiny, ale celkom nám to rýchlo ubehlo, až na to, že bolo strašne teplo.

Celé dni bolo veľmi teplo, večer o šiestej bolo 35 stupňov, čo bolo dosť nezvyk :D Aspoň, že tam majú bazén, tak sme sa so sesterkou Viky vyčapkali :-) Ale trochu nám vadili osy, ktoré sme vkuse museli loviť z bazénu :( ..asi aj im bolo teplo a chceli sa schladiť -_-
Noci boli riadne horúce. Spať sme chodili až po polnoci. Prvý deň, teda prvú noc, sme o jedenástej išli hrať monopoly a hrali sme do pol druhej :-) Ďalšie noci sme pozerali s Viky filmy v "našej" izbe.

Bolo naozaj fajn, ale bola som celá šťastná keď som si ľahla do svojej chladnej postele :-)

vo vlaku
 O týždeň na to, ako som prišla z Michaloviec sme išli na dovolenku do Chorvátska. Prišli sme 30.8. Takže prišli sme z dovolenky, dva dni pokoj a škola :/

V Chorvátsku bolo super. Keďže sme boli už ku koncu leta tak nebolo až tak teplo. Cez deň bolo, ale v noci už bolo príjemne :-)
Nafotili sme riadne veľa fotiek preto som sa rozhodla, že ich rozdelím na dve časti, a tú prvú várku pridám teraz :-) 

Keďže som mala 28.8. narodeniny - 15 rokov. Tak samozrejme pribudli aj nejaké tie darčeky. Takže očakávajte aj new in :-) 





1 komentár:

  1. To sú krásne fotky. Sa máš, ja som nešla na dovolenku nikde a už vôbec nie k moru :D

    Pozývam ťa na moju prvú giveaway
    http://kykyna.blogspot.sk/2013/08/prva-giveaway-na-blogu.html

    OdpovedaťOdstrániť