štvrtok 3. januára 2013

Čo bude...?

Ahojte, prajem pekný tretí januároví deň. Na blogoch sa objavujú rôzne predsavzatia do nového roku. Tak som si povedala, že ja nebudem výnimkou.
Takže čo v novom roku urobím/neurobím
1. Budem sa viac a lepšie učiť.
2. Známky si zlepším.
3. Na polroka (čím myslím už len január) poriadne zamakám a posnažím sa zredukovať počet trojak ktoré mi vychádzajú na polroka najlepšie by bolo všetky ale minimálne aspoň na polovicu.
4. Koncoročné vysvedčenie nesmie mať trojku.
5. Šetriť peniaze a následne si na to niečo kúpiť a nekupovať zbytočnosti.
6. Nekupovať veľa lakov.
7. Nenudiť sa a sústrediť sa poriadne na jazykovke. (Hm, to bude ťažké)
8. Prispievať častejšie na blog.
9. Nebyť drzá a snažiť sa mať dobré vzťahy s každým. (až na pár výnimiek)
10. Upratovať si izbu a nebyť drzá k rodičom.
11. Viacej fotiť.
12. Menej sa napchávať jedlom :D
13. Presvedčiť rodičov na prerobenie izby (hm, viem že sa prerábala minulí rok, ale to nič :D )

Hmm...no je toho celkom dosť. Možno by ma ešte aj niečo napadlo, ale tak no... A čo vy máte nejaké predsavzatie. Som fakt zvedavá ako to dopadne ale nevadí :D
Ešte urobím pár fotiek a možno dnes alebo zajtra pribudne nejaký RANDOM. :-)

2 komentáre: