sobota 19. januára 2013

Essence krémiky

Ahojte, prajem pekný víkend.
Dnešný príspevok je venovaný recenzií o essence krémikoch. Určite o nich každá z vás počula a ak nie, tak ja vám ich predstavím.
Ukážem vám tri krémiky, ktoré mám. Dva sú tie staršie a jeden je z tých nových.



     



















Raspberry chocolate cookie a strawberry cream cupcake. Tieto dva sú z tých starších kremíkov. V ponuke bol ešte Vanilla apple pie, ale ten som nemala. Čokoládový som mala ako prvý a veľmi pekne vonia, už tam skoro nič nie je, takže ho už ani nepoužívam.  Jahodový som si kúpila ako druhý. Toho je tam ešte tak polka. Vonia taktiež veľmi pekne. Tak sladko ako na spapanie. :-)
Máte aj vy doma, ešte kremíky, zo starej edície?




  



























      A teraz tá nová edícia, ktorú momentálne môžte zohnať v dm-kách. Sú opäť tri rôzne:
Caramel hot chocolate
Apple cinnamon punch
Gingerbread chai latte
Tento je konkrétne: Apple Cinnamon punch (jablko, škorica, punč). Je úžasný, a to vážne. Ja si myslím, že to je najlepší zo všetkých troch. Všetky som voňala, a tento mi najviac vonia. Dokonca aj moju mamku natoľko zaujal, že si ho kúpila. A taktiež má mamka aj ten Caramel hot chocolate, ale má ho v práci, takže preto vám ho tu nedám. Aj keď som ho skúšala, tak nebol až taký voňavý ako tento. Apple cinnamon punch má krásnu vôňu, takú sviežu, no jednoducho pre mňa ako stvorená. ;-),  keď ešte ani jeden nemáte z týchto troch, odporúčam určite tento. Kremíky super hydratuju, a ich vôňa dosť dlho vydrží. Majú 75ml a cena je 1,55€ . Za takúto cenu je to určite dobrá kúpa.



Ako vás zaujali essence krémiky? Máte ich aj vy? Ako ste s nimi spokojné? :-)

Baska ♥

10 komentárov:

  1. mám jeden zo starých a chcem si kúpiť ten čo má tvoja mama v práci, sú super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha, ten Caramel hot chocolate? ...áno, sú super :-)

      Odstrániť
  2. dobre vonaju, ale podla mna to je vsetko. Hydratacia nic moc

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vlanajsi jahodkovy mam na praxi v sufliku prvej pomoci, mam tam vreckovky, balzam, kremik a cukriky :) vzdy po ruke ked sa mi cosi z toho ziada...ale uz ho tam vela nemam... no stale sa ma drzi, spominam si ze som ho vlani prestala pouzivat bo ta vonia ma viac casom obtazovala ako tesila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aha, no jahôdkovy je tiež fajn, ale občas až veľmi sladká tá vôňa, ale teraz ho ani nepoužívam, teraz ten jablko-škorica-punč je vážne super, taká mňam vôňa ;-)

      Odstrániť
  4. mna by zaujimali tie laky co mas na nechtoch, velmi pekne...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, no chcela som urobiť príspevok ale hm, nevydržali, lebo na malíčku sa lak celkom odlúpol, a iné sú končeky už zlupané :-(
      Ale ináč: catrice 190 Wrapped Around my finger a na tom je essence night in vegas a na prstenníku je zlatý lak z limitky twilight od essence - 03 a piece of forever :-)

      Odstrániť
    2. skoda veru ze ti do prispevku nevydrzali, ale dakujem za odpoved. a snad v najblizsej dobe das aj nejaky prispevok o nechtoch, vzdy si rada tvoje prispevky precitam :)

      Odstrániť