štvrtok 9. mája 2013

Fotenie Bašky - č.1

                                                                                               (Táto patrí medzi moje obľúbené) Ahojte!
Minule som fotila moju bývalú spolužiačku Bašku. Je to skvelá modelka a super baba. Fotila sa mi s ňou super, pokecali sme, zasmiali sme sa, a samozrejme sme pofotili.  Na fotenie som sa veľmi tešila. Fotilo sa u mňa doma, a myslím si, že fotky vyšli. Baške sa fotky tiež páčili, čo je pre mňa najdôležitejšie :-)
Dúfam, že sa vám budú tiež fotky páčiť, samozrejme vyjadrite svoj názor v komentároch :-)
Toto je zatiaľ len časť fotiek, lebo ich je veľa, tak nechám aj niečo nabudúce :-)


                























Zvyšok nabudúce :-)
Majte sa pekne :-)

PS: dnes ide hokej, tam držte palce, nech vyhráme ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára