pondelok 27. mája 2013

Strážky



Ahojte. Prajem pekný pondelok. Opäť všetkými obľúbený pondelok.

Víkend ubehol pomerne dosť rýchlo. Včera som bola v Košiciach bratrancovi na prvé sväté prijímanie. Bolo celkom fajn. Až na to, že mi v kostole bolo zle. Ale prežila som to bez vážnejších následkov, síce som skoro odpadla tam, ale našťastie len skoro, a nikto ma zbierať nemusel. :D :D
Taktiež som dostala dve mini sukne, čo sa nosia na legíny a rodičov som presvedčila nech zájdeme to optimy do C and A. Bola som tam strašne krátko, lebo rodičia ma naháňali, lebo nechceli byť dlho. A keď vravím krátko tak krátko. Možno desať minút. -_- Ale stihla som si nájsť mikinu, a kúpila som si ju samozrejme. Je pekná, pohodlná, proste som rada :-) Ale určite viem, že kebyže som tam ešte aspoň ďalších desať minút, tak neodídem len s jednou vecou ;-)



No a dnešok? Okrem toho, že som stráášne unavená, tak celkom fajn. Nepísali sme písomku z chémie (ale píšeme ju vo štvrtok, a aj matiku, dve veľké za sebou, jupí, už sa strašne teším :D ). Zajtra píšeme slovinu, v stredu fyziku, v štvrtok už spomínanú matiku a chémiu, v piatok skúša geošu, a tak ďalej. Tento týždeň toho naozaj nemám málo. Takže ak sa už neozvem nečudujte sa :D
Tieto spomínané písomky nie je určite všetko. Na dalši týžden už máme dve ďalšie dve, a potom ešte na ďalší polročná z matiky. No, máme sa na čo tešiť. Ešte musím zamakať tieto posledné tri týždne, či koľko. Nemôžem si dovoliť pokaziť si známky. Potrebujem zbierať už len jednotky a pri najhoršom dvojky.

Ako pozerám tak už som sa riadne rozpísala, tak, ja sa idem učiť tú slovinu, aby sa už tie moje slová (spomínané vyššie) o tých lepších známkach naplnili ;-)

A teraz fotky zo Strážok. :-) Majte sa pekne, a všetkým, ktorý tiež majú takéto starosti zo školou, veľa šťastia. :-)



                            























                                                                  ♥ Baška♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára