sobota 21. apríla 2012

Essence multi dimension -74 FALL FOR ME

Ahojte, prajem pekný sobotný večer :) Tento krát sú to nechtíky špeciálne venované pre Zuzku Labudovú :) Dúfam že sa jej budú páčiť a taktiež aj vám :) Zuzka si želala modré nechtíky, tak dúfam že som trafila :) Mne sa osobne páčia, lebo takéto niečo som robila prvýkrát keďže som nemala čierny ozdobovací lak, teraz ho už konečne mám a je super, ľahko sa s ním pracuje :) No a teraz k postupu: veľmi jednoducho sa to robilo, tentokrát som ale nepoužila ani podlak ani nadlak. Použila som lak essence multi dimension 74 FALL FOR ME naniesla som ho v dvoch vrstvách pre krásne krytie :) počkala som kým to vyschne a nakoniec rýchlo a jednoducho pásiky :) Mne sa takéto vzory veľmi páčia, a stále na ne kukám, a ani tentoraz to nieje výnimka, stále pozerám na moje nechty :D :D No čo už taká som, a nikto ma nezmení ;)


                                                   A ako sa páčia takéto vzory vám? :)

8 komentárov:

  1. Tak toto je jednoducho kraaasa!!!! Dakujem za venovanie!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) dúfam že som ti ulahodila :) nemáš zač :) s radosťou a kedykoľvek ;)

      Odstrániť
  2. Moc pěkné nehty!! Jsi šikovná! ;)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super lak, aj som si ho chcela kúpiť, ale nakoniec mám trošku iný :) ak chceš môžeš si pozrieť môj blog a pripojiť sa, ak sa ti bude páčiť:

    http://dorota-art.blogspot.com/

    ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. strašne pekné nechty :) videla som už všeličo ale toto? dokonalé, klobúk dolu

    OdpovedaťOdstrániť