pondelok 23. apríla 2012

nové prírastky do rodinky lačikov :)

Ahojte, dnes vám ukážem aké nové vecičky za posledný čas mi pribudli :) Dopredu sa ospravedlňujem za príšernú kalitu fotky :/ musela som fotiť cez mobil, a keďže môj mobil nemá dobrý foťák, tak sa nedalo nič robiť, mala som lepšiu fotku, ale tá sa nedala otočiť takže som musela improvizovať a fotiť kým bolo ešte aké-také svetlo :/ no takže dúfam že tam niečo uvidíte, ja vám to aj popíšem :) 

takže zľava 1. essence 93 c´est la vie! = po tomto laku som veľmi túžila, má krásnu farbu vyzerá úžasne na nechtoch-odporúčam :) daľší je essence fruity oranžový= v príspevku kde som ukazovala moju zbierku fruity limitky ste si určite mohli všimnúť, že chýba oranžový, padla i otázka prečo ho nemám, či sa mi nepáči, tak určite sa mi veľmi páči, len vtedy som ešte váhala, ale keď som dostala peniažky za prácu v záhradke, tak som vbehla do DM-ky s tým že ak tam bude berem ho! a bol tam :) Najprv som nechcela ale potom som skonštatovala že nebudem mať lak k fruity nálepke :D takže kúpila som si ho a som rada :) ...na pravo môžete vidieť také "štíhle" "vysoké" laky, úplne na pravo je čierny ozdobovací lak, veľmi dobre sa s ním pracuje ;) vedľa neho je zlatý lak a taký červený z veľkými trblietkami ale tieto sú úž normálne :D aspoň myslím nemajú ten klasický štetec ale taký tenší, ale na ozbovanie to nieje lebo to by bol až príliš hrubý, no jednoducho v tomto expert nie som takže posúdte sami ak máte s týmito lakmi skúsenosť  :D a v strede môžte vidieť "salon effects" sú to nálepky na nechty, krabička obsahuje nálepky, pilník potom drievko na pozatláčanie a návod na použitie :D ;D....tie tri "štíhle laky" a tieto nálepky vážne neviem odkiaľ mám, pretože to mi rodičia kúpili zrejme cez internet, ani som nevedela že mi niečo také má prísť a zrazu jeden deň prišlo a vravia že to pre mňa :D hehe som bola ale šťastná :) .....tu dole vám dám ešte nijaké obrázky s internetu keďže tá fotka je katastrofálna :D

essence - 93 c´est la vie!






essence fruity- peach beauty




ešte raz sa ospravedlňujem za blbú foto, dúfam mi to odpustíte :)
Prajem ešte príjemný večer a ja idem kukať Farmu :D :D hehe a ešte som sľúbila že sa zmienim o tejto giveaway a o blogu, tak blog je super, zatiaľ som nová naň ale veľmi sa mi páči ;) a všetkým odporúčam :)a zapojiť sa do giveaway môžete TU :) tak sa  majte pekne a dobrú noc :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára