nedeľa 29. apríla 2012

S-he 317

Ahojte, prajem pekný nedeľný večer :) Dnes vám ukážem lak od S-he 317. Úprimne s týmto lakom skúsenosť nemám, ani ho nemám doma, ale moja kamarátka Zuzka má. A podľa toho čo mi hovorila, vám chcem niečo o ňom napísať. Takže ja naozaj laky od S-he nemám, keďže laky kupovať môžem iba z môjho vreckového, tak cena je pre mňa trochu vyššia :/ Aj tak mi to až tak nevadí, pretože na tieto laky veľmi chválu nepočujem. Podlhovastá fľaštička sa mi zdá trochu do ruky nepohodlná, možno niektorým to neprekáža, ale tak nie každému to vyhovuje. Taktiež občas pruhuje, a mám pocit, že som to čítala od viacerých ľudí, ale keď je niekto šikovný zvládne to aj bez pružkov.  Aj keď tento lak je pekný má krásne odlesky zlatej, medenej, bronzovej, zelenej, zeleno modrej skoro až tyrkysovej, a krátko vydrží, cca. 1 deň. Rozhodne si tento lak nekúpim, a ani žiaden od S-he, pre mňa to budú vyhodené peniaze, radšej si kúpim za tú cenu, lak od catrice Genius in the bottle, ktorý je tomuto laku veľmi podobný, a 100% dlhšie vydrží. 





Ešte chcem poďakovať Zuzke za to, že mi dala informácie o tomto laku, a mohla som o ňom napísať tu na blogu aby ste sa aj vy mohli niečo o ňom dozvedieť.


  Tak čo? Aký máte vy vzťah k tomuto laku a k ostatných S-he lakom? :)                              



5 komentárov:

  1. od S-he nemám žiaden lak, a tiež zrejme ani mať nebudem :( a mne osobne sa ani táto farba nepáči neviem prečo, som skôr za tie pekné farebné pastelové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, ja ani neviem, či sa mi tento lak páči, je taký zvláštny, pre mňa trošku pritmavý, ale nebudem si ho ani kupovať, týmto príspevkom som len chcela povedať, že niesu dobre, a počula som to od viacerých dievčat, a dať skoro 3€ za lak ktorý mi vydrží jeden deň, tak to teda nie

      Odstrániť
  2. Velmi spravne si to napisala, ten lak bola strata penazi... Jedina vyhoda je, ze som mala tolko vrstiev, ze sa supal naraz z celeho nechtu, takze neboli problemy s odlakovanim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá farba sa mi moc nepáči ale čo mám ja skúsenosti s touto značkou no tak moc dlho nevydrží či si dám nadlak alebo nie :/ takže radšej si našetrím nejaké to euro a kúpim drahší za to kvalitnejší :) pekný blog

    OdpovedaťOdstrániť