sobota 3. novembra 2012

Fotenie Beáty číslo 2.

Ahojte, prajem peknú sobotu.
Na začiatok sa chcem opýtať, že ako sa vám páči nový vzhľad blogu? Taktiež ste si mohli všimnúť, že som zmenila aj názov blogu. Zatiaľ som zmenila len názov, adresu ešte nie. Neskôr zmením aj adresu, takže si zvykajte na Baška fashion world, ináč ako sa vám páči nový názov, môže byť? :-)

Tak pokračujeme. Podľa názvu viete, že dnes budú opäť fotky mojej kamošky Beáty. (ehm je Bey alebo Bei? :D :D -no budem písať Beáty ) :D Včera som ju bola fotiť. Nefotilo sa bohvieako lebo zašlo slniečko :/ Ale myslím si, že sú celkom dobre, ale posúďte to sami ;-) Dám vám tu všetky fotky. Bolo ich viacej, ale som ich odstránila, takže len tie naj dám :-) Dnes pôjdem s ockom asi tiež fotiť, svieti slniečko, takže bude lepšie :-) Aj keď ako pozerám fúka, ale to nevadí :D
Tak dám vám tu tie fotky :-)








                                                      Tak ako sa vám páčia? :-)

4 komentáre: