nedeľa 11. novembra 2012

New in

Ahojte, prajem pekný nedeľný večer.
Víkend máme za nami, ach, zase, ták rýchlo ubehol :-( Zajtra je pondelok a opäť škola.
Ale čo už :D
Ale dnes o niečom inom a to o nových vecí u mňa, dúfam, že som na nič nezabudla :-) Tak páči sa, a kochajte sa :-)

Upírska limitka :-) Linky  a zlatý lačik, ale ten neskôr uvídite v celej kráse, táto fotka nieje práve výstižná, lebo je to fotené pod lampou. A stavím sa, že tento lačik ste už videli aspoň milión krát :D a možno ho aj vlastníte ;-)








Ďalej som si kúpila sadu rôznych ozdôbok na nechty, v čínaku za 3€ 12 kusov + 3 gratis čiže rovnaké.


                                                                 Pinzeta


                                            A takéto krásne snehule mi mamka kúpila v sobotu :-)

                           Páčia sa vám? Mne hej, ale musím počkať ešte na sneh :D

                                                                  zdroj
            Tak to je asi všetko, čo hovoríte? :-) Ináč prajem pekný týždeň :-)

7 komentárov:

  1. ten lak je úplne naj a podobné snehule mám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. môžem sa opýtat kde si ho kupila lebo v niektorých dm-kách ešte stále niesu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a čo myslíš lak? ten som kúpila v PP v dm-ke :-)

      Odstrániť
  3. Jeeej, pekne vecicky, lak mam aj ja, premieru bude mat na polnocnu premieru :D A tie snehule su super, uz dva roky zhanam dake pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa tie snehuľe vôbec nepáčia a bez urážky sa mi zdajú trošku detské ale tie linky tento článok pre mňa zachránili :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cozeee v tej kolekcii boli dake glitrove fialove linky??? :-OO bozeee snad ich tam este budu mat :D

    OdpovedaťOdstrániť