utorok 20. novembra 2012

Nechtíky

Ahojte, prajem peknú stredu, je streda, či? Aha, néé  veď je utorok, no nič, tak prajem pekný utorok. :D :D Po dlhom čase, opäť príspevok :D Dnes vám ukážem moje nechtíky, no akože keďže nejak skôr nebolo času, fotila som ich dnes, a už sú kúsok ošúchané :/ Nevadí, ale som rada, lebo viacerí ľudia mi ich pochválili, dokonca aj pani učiteľka :D :D Strašne ma to vždy nakopne, keď dakto pochváli moje nechty :-) ako je to u vás? :-) Aj vás to vždy tak poteší? :-) Dnes som videla jedny super nechty, ktoré chcem skúsiť, ale ehm, no neviem, či sa mi podaria, skôr nie ako áno :D
TU sú.  No ešte, by som dačo chcela urobiť s mojou kožičkou, lebo je hrozná!! A aj moje ruky, prichádza zima, a mojou povinnosťou začína byť krémovať si ruky, aspoň že existujú essence krémiky, momentálne mám jahodový, krásne vonia :-) A zanedlho budú nové v obchodoch, takže si chcem kúpiť a verím, že ma to prinúti si viacej krémovať ruky, pretože ja vždy na to nejak zabudnem :D No ale dosť o mojich rukách :D Teraz k tým nechtom.
Tú sú fotečky :-)


Palec, malíček, prostredník: Špongiová metóda - ružová, zelená, modrá....s čiernou zdobičkou pásiky, a nakoniec top coat, hotovo! Jednoduché :-) Aj keď nie veľmi podarené, ale tak, celkom zaujímavo to vyzerá :D
Ukazovák, prstenník: Jedna vrstva čierneho laku, a jedna vrstva glitrového nadlaku :-)

Dúfam, že sa vám páčia, tak pekný večer, dobrú noc, a peknú zajtrajší deň :-)

4 komentáre: