nedeľa 24. marca 2013

Rozhovor s Miss Martou :-)


Ahojte, prajem peknú nedeľu. Dnes mám pre vás v poradí tretie interview a to s Miss Martou.

1. Niečo o tebe ?
- Začnem asi tak suchársky  :D Volám sa Marta a som z Trnavy. Za svoju prezývku som si zvolila odvodeninu od môjho mena MissMarta. Vymyslela som si ju už hrozne dávno, ešte na základnej škole, keď som sa začala učiť po anglicky. Vtedy sa mi prívlastok "slečna" veľmi páčil, a tak som si ho doteraz nechala. No neviem čo sa stane, keď už budem Mrs. :D  A ešte by som spomenula, že mám 23 rokov, ale stále všade uvádzam, že mám 22 alebo menej :D A lúbim pizzu a čokoládu a FIALOVÚ farbu :P
2. Ako dlho máš blog?
- Nikdy si to nepamätám! Ale viem, že to bolo na začiatku júna...Idem kuk ;D Taaakže 5. jún 2011
3. Čo ťa viedlo k založeniu si blogu? - Pôvodne som si na tomto mojom skromnom (:D) blogu chcela cibriť písomný prejav. Išlo mi o to, že ja ako študentka masmediálnej komunikácie sa chcem stať novinárkou a blog som chcela prikladať spolu so svojim životopisom. Pôvodné prispievanie bolo dennodenné, pretože správny pisár musí vedieť písať aj keď sa mu nechce... No časom sa blog stal mojou veľkou zábavkou a už kašlem na spisovnosť a vážnosť a beriem ho ako koníček na odreagovanie a spojenie s inými skvelými žienkami, ktoré som vďaka nemu spoznala :-)
4. Čo plánuješ v budúcnosti?
- Hmm. Plánujem mať ružové vlasy, stať sa magistrom a vlastniť aspoň raz toľko lakov ako mám teraz ;D

5. Podporuje ťa rodina/ príbuzní s blogom? Vedia o ňom?
- Ani neviem či o ňom rodina vie. Vedia, že tu doma fotím, strihám, upravujem fotky a píšem...Neriešim to s nimi, nech si myslia čo chcú :D  Akurát tak môj frajer mi pomáha pri fotení a aj blog ostro sleduje :D
6. Čo ťa najviac vystihuje?
- Chudosť  :D A že sa stále smejem  :-)  .... a dlhé nechty ;-)
7. Berieš niekde inšpriráciu na články?
- Inšpiráciu priamo na články ani nie. Ak inšpirácia, tak iba v samotnom "diele" či už nail arte alebo účesy, atď.
8. Ako sa staráš o svoje nechty?
- Teraz to bude asi hanba, ale príliš sa o nechty nestarám. Každý týždeň si ich trošku opilujem a zatlačím kožičku. Raz za svetelný rok si ich ostrihám a vyleštím. Prezradím, že ani podlak nepoužívam :D
9. Koľko vlastníš lakov na nechty?
- Dúfam, že ich nemusím ísť zrátať! :D Naposledy (v októbri) ich bolo okolo 185, ale odvtedy...snáď už som prekonala aj tých 200 kusov a ak nie, tak čoskoro :D
10. Máš obľúbené blogy? - Jasnačka :-)  Zhodou okolností sú to tie, s ktorými si rozhovor už robila. Spomeniem ešte raz, že Veve (nails maniac) bol prvý takýto blog, čo som začala sledovať a inšpiroval ma k založeniu toho môjho. Ďalej mám veľmi rada aj Arvonku alebo baby, ktoré sa venujú líčeniu (Monica in Essence, Miss beauty addict,...), či v poslednej dobe som si obľúbila Beauty by Suzi. Zahraničné blogy príliš nesledujem, ale ak áno, tak odporúčam Nailasaura.
11. Obľúbená farba, zviera?
- Ako už celé Slovensko vie, je to fialováááááá :D A zviera? Ani neviem, nemám zvieratá nejak v láske, ale ani oni mňa - s každým mám dáku zlú príhodu, ktorá v interpretácii vyzneje vtipne (len pre mňa to vtipné nie je! :D)
12. Obľúbený obchod?
- Na túto otázku neviem odpovedať :D  Milujem všetky obchody s oblečením (okrem čínskych a takých tých 5 korunových). Ale predsa mi jeden napadol! House :-)  Keď tam idem, vždy s niečím odídem. Málokedy sa mi stalo, žeby som odišla naprázdno.
13. Čo neznášaš?
- Keď ma niekto hejtuje :/ a rajčiny...
14. Hamburger alebo šalát?
- Síce na to nevyzerám, ale hambáč! :D Masso to je moje :D
15. Dm-ka alebo 101-tka?
- Jednoznačne 101-tka! Dva dôvody: 1. - Dm-ka je v našom meste jedna a od ruky, 101-tiek tu je ak sa nemýlim 5; 2. - Dm-ka je drahšia :D
16. Tenisky alebo opätky?
- Aj aj. Jeseň a jar = tenisky. Zima a leto = podpätky. Prípadne ak ma bolia nohy z podpätkov, tenisky ma vždy zachránia :D
17. Keď vidíš, že v tvojom obľúbenom obchode je výpredaj, čo urobíš?
- Toto je taká otázka ako keby si sa spýtala žraloka, pred ktorým pláva roj rybičiek, že či si nejakú dá ako pamlsku ;D Čiže, jasne, že vojdem a ak ma niečo očarí, kúpim. :-)
18. A na koniec, čo by si chcela odkázať blogerkám?
- Ak vám behá po rozume myšlienka začať blogovať, začnite! Stálym blogerkám odkazujem, aby stále zostali také super ako sú a dakedy dáme určite stretko ;)



                         MISS MARTA

Dúfam, že sa vám rozhovor páčil :-) Prajem pekný zvyšok dňa. (trošku vyššie /MISS MARTA/ nájdete aj odkaz na jej blog)

1 komentár:

  1. inak vždy, keď idem do TT tak som vždy v strehu, či Martu nestretnem :o) a som rada, že sa Marte u mňa zapáčilo :-D a samozrejmne, že sa mi rozhovor páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť