sobota 23. marca 2013

Žeby nechty?

Ahojte, prajem peknú sobotu. Dnes po dlhom, strááášne dlhom čase nechty. Nebude to nič extra. Len také obyčajné. A ešte aj nie moc kvalitné fotky -_- Dúfam, že prežijete :D
Včera mi doniesla sesternica nový lak, som ho hneď skúsila. A viac už v príspevku.

Tak a toto je ten lačik. Je tmavo zelenej farby. Hneď na obale môžte vidieť, že by mal byť rýchloschnúci. Tak som bola veľmi zvedavá, či aj naozaj je. A naozaj je, za chvíľku máte suché nechty. Bola som veľmi milo prekvapená. Takže je to super, keď nie je veľa času, lebo rýchlo vyschnú.
Takže ako som už spomínala je tmavo zelenej farby. Nanáša sa dobre, šťetec je fajn a rýchlo schne. Takže super.
Aby to nebolo len také obyčajné, tak som na to pridala topper od essence 03 hello holo. Na slniečku to vyzerá krásne, keď sa vám to leskne, svieti a na nechtoch vidíte všelijaké farby. Krásne. :-) Páči sa mi to. :-) No veď posúďte sami. Ja viem, že fotky nie sú kvalitné, ale canonom fotky boli rozmazané, a mojím foťáčikom malým, to dopadlo nejak takto. Snažila som sa vybrať čo najlepšie fotky.
Na slniečku a v skutočnosti to vyzerá oveľa krajšie.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára