utorok 12. marca 2013

Sunday, Monday and today

Ahojte, prajem pekný utorok. Podľa názvu už ste mohli zistiť, že vám dnes napíšem, o nedeli, pondelku a dnešku. Nie že by sa niečo veľmi dôležité udialo, ale proste napíšem. :-)



Nedeľu som si užívala,bol víkend a treba relaxovať. ;-) Aj keď samozrejme nechýbala menšia príprava do školy. :D No, ale čo vám poviem, určite nie som sama, ktorá si myslí, že víkend by mal trvať dlhšie ako dva dni, no nie? :D

Pondelok. Pondelok, všetkými milovaný a obľúbený pondelok. Však?  :-) Škola sa dala prežiť, písali sme písomku z matiky, z učiva, ktorému ešte stále nechápem a ako som ju napísala? Radšej nekomentujem ;-) .....No takže asi tak :-)

A dnešok? Pohoda.
Včera bola za nami jedna druháčka, že potrebuje šesť ľudí, ktorý by chceli ísť do Solivaru. (Druháci išli a zrejme potrebovali zaplniť autobus :D) Tak sa prihlásili baby. Ja som najprv nechcela ísť. Aj tak, už boli obsadené tých šesť miest. No a potom pred šiestou hodinou došla opäť, že potrebuje ďalšie dve. Saška povedala, že ona možno pôjde, len sa opýta mamky, a ja, som začala rozmýšľať nad tým. Povedala, že po šiestej hodine treba dať vedieť. No a tá druháčka išla potom za druhou časťou triedy (boli sme delení).
Po šiestej hodine, som volala mamke či by ma pustila, že hej. Saška mohla ísť tiež. Tak sme už potrebovali dať len vedieť tej druháčke. Lenže ona mala sedem hodín. Ale naša spolužiačka sa s ňou dobre poznala, tak sme jej povedali, nech jej to povie. Potom som volala spolužiačke, že či to jej povedala a ona mi povedala, že vtedy (pred šiestou hodinou, ako bola za druhou skupinou) a moja  spolužiačka povedala, že určite pôjde. A keďže Saška povedala, že pravdepodobne pôjde, tak už boli všetky miesta zaplnené. Takže ja som nešla. Kebyže sa ozvem, tak by som išla. Ale tak nebola som si istá, že budem môcť ísť. Ale veď nevadí, že som nešla, aspoň sme ušetrili 7.50€ :D :D Deň bol v pohode, nikto ma nevyvolal, takže úplná pohodka.

Okrem iného dnes sú maturity a mne odpadla jazykovka, takže mi je dvojnásobne fajne. :-)
A do tretice, zajtra máme kvôli monitorom VOĽNO! Jupí jou. ;-)

Aj keď v štvrtok píšeme veľkú písomku z biológie, takže zajtra sa budem učiť. :D Fasa no nie? :D
Nevadíí, je to celkom ľahké. :D

Dúfam, že ste sa neunudili k smrti a dočítali ste sa až sem. :-) A dúfam, že ste pochopili to s tým výletom, ak nie, tak čo už :D Ja viem, je to zložité, ale snažila som sa to dosť logicky napísať. :D

Tak majte sa pekne. Tí, ktorý píšu zajtra monitor, prajem veľa šťastia a tí, ktorý mali dnes maturitu, tak mi napíšte, že ako ste dopadli :-) Ale verím, že určite skvele :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára