utorok 1. mája 2012

Dnes tak na rýchlo :)

Ahojte :) dnes len tak narýchlo :)
1. máj a vonku ešte stále teplučko :) V Poprade bolo  26°C :D vietor nefúkal no krása :D Keby to takto vydržalo ešte tak pol roka :D :D hehe, asi veľa chcem, čo? :D
Dnes ako si tam uvedomujem o 27 dní= 27.5. mám konfirmáciu :D Dúfam, že sa nájde niekto kto vie čo to je :D Ale, ak neviete tak si to "vygooglite" :D ...och  zase ďalšie učenie, ako keby ho bolo málo..no čo už, ja to zvládnem :)

Dnes bol krásny deň :) momentálne 19:45 a je v PP 23°C no proste úžasne! A zajtra ísť do školy a zase pol dňa tam byť zavretá, to je na nervy, keď vonku je tak teplo! Ale určite nie som sama, ktorá si hovorí radšej ísť vonku a nie trčať v škole, no je to pravda? :D Ale tak čo už, no, škola musí byť ;)
Ale tak aspoň dnes som bola vonku a trošku si užila slniečko :)

No už sa tu nejdem rozplývať nad počasím, a idem si nalakovať nechtíky :) mojím krásnym novým lakom :) nebojte bude aj príspevok ;)
                                   Prajem ešte pekný zvyšok voľného dňa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára