pondelok 9. júla 2012

Druhý essence stojan = novinky :)

                                              Ahojte, prajem pekný pondelok :)

Dnes fajn deň, boli sme na kupku v SNV, bolo fajn až na to, že sme boli raz vo vode, a potom sa spustila búrka, všetci museli ísť von z vody, odísť z trávy a skryť sa. My sme čakali a čakali, ale potom sme to vzdali :/ .......ALE! Dnešní deň je významní v tom, že som sa dnes mohla prvý krát stretnúť s druhým essence stojanom :D Keďže som vedela, že pôjdeme do SNV, tak som si samozrejme zistila, či tam je druhý essence stojan, bola som celá šťastná že je :D  tak sa prehovorila rodičov nech ma tam zoberú - a zobrali :) Celá natešená som k nemu prišla a kochala som sa :D ;D Skvelý pocit :D
A začalo sa nakupovanie, času som veľa nemala, v kuse sa ma rodičia pýtali "môžme už ísť?" :D .......najviac som chcela night in vegas, ale ten bohužiaľ nemali :/ čo už, z topperov tam nebol ani circus confetti ani glorious aquarius.....Nevadíí :D


Z lakov color and go som si vybrala: 59 black is black, 78 blua addicted, 75 gleam in blue.
Z topperov som si vybrala (na výber toho tam fakt veľa nebolo :D ) : 03 hello holo :)

Z nákupu sa veľmi teším a teším sa na ďalšie nákupy keď pôjdem napr. do Košíc ;)




                                S pozdravom Vaša Baška ♥ Čo hovoríte na môj nákup? :)

8 komentárov:

  1. poznám ten pocit prvý krát pri druhom stojane a k tomu ešte málo času a otázky či už ideme...strávila by som tam aj hodiny :D Inak dobrý výber :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, ja tiež, ale to by musel byť totál plný a mať peniažky :D alebo keby som sa raz dostala do frankfurtu do essence obchodíku, mna by tam stačilo rano priviesť a večer po mna prísť :D

      Odstrániť
  2. tesco extra :DDDD najlepšie laky tam majú ;) môžem sa spýtať prečo ste šli do SNV na kúpalisko keď vy máte aqaucity ? :D aqaucity je lepšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak, akože nebolo tak toho veľa :D ....no lebo :D :D

      Odstrániť
  3. Tedaaaaa!!! My, co sme druhy stojan este nevideli, zavidime!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hehe ta prva fotka pri stojane jak z reklamy ;) uplne!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super výber! :) teším sa teraz ešte viac keď sa v BB do Tesca dostanem a pôjdem k 2. stojanu :D

    OdpovedaťOdstrániť