nedeľa 1. júla 2012

Koncoročné nechty

Ahojte, prajem peknú nedeľu.

Prepáčte, že som včera nenapísala žiaden príspevok, ale boli sme celý deň preč a prišli sme o 12 v noci.

Dnes vám ukážem moje koncoročné nechty.Štýl lakovania je ako francúzska manikúra. Vlastne ono to malo byť len francúzska manikúra, ale tie končeky boli trošku kostrbaté. Tak som použila čiernu zdobičku a urobila som pod to čiarky a pekne sa to zarovnalo. Na prstenníky som použila nálepky zo snow white. Presnejšie som použila čierne motýliky. 

Postup: Najprv si naneste podklad, na francúzsku manikúru alebo priesvitný.
So štetcom naneste na končeky nechtov biely lak - ako pri francúzskej manikúre, ja som to robila tak, že so štetcom len ako predloha a s lakom už dokončite aby nič nepresvitalo. Pomocou čiernej zdobičky urobíte pod biely lak čierne pásiky aby ste zarovnali prípadné nedokonalosti. z nálepok od snow white použijete dva čierne motýliky, ktoré nalepíte na prstenníky. Na ľavú ruku dáte motýlika tak aby bol na ľavej strane a otočený k prostredníku. Na pravú ruku dáte ho tak aby bol na pravej strane a otočený tiež k prostredníku. Počkáte nech to vyschne a dáte nadlak. Dávajte pozor pri nanášaní nadlaku aby sa vám čierne pásiky nerozmazali. Nanášajte ich pomaly a netlačte, len jemne! ....Keď sa vám náhodou rozmazali ako mne tak zoberte biely lak a pretrite končeky opäť, ale pozor aby ste si nezalakovali čierne pásiky.....HOTOVO! :)





Nechty som si robila vo štvrtok poobede, a teraz ich mám ešte stále, a držia zatiaľ dobre. Fotky sú robené včera a dnes, takže môžte vidieť aktuálny stav ;) :)

                                    Tak ako sa vám páčia moje koncoročné nechty?

                                    Prajem pekný zbytok slnečného víkendu :) Vaša Baška ♥

2 komentáre: