sobota 7. júla 2012

Golden Rose 65

Ahojte, prajem peknú sobotu :)                                             
Tak konečne po dlhej dobe sú tu nechty.
Včera ste mohli vidieť môj vzorkovník lakov.
Pýtala som sa vás aký lak by ste chceli vidieť v
blízkej dobe, ale keďže ani jedna nenapísala, tak
som sa rozhodla pre vlastní výber, a to môj nový
lak, čo som  vyhrala v GA u Veve, Golden Rose 65.

Tento lak je v poradí druhý od Golden Rose. Je to krásna červená so shimmerom. Po takomto laku som dlho túžila, pôsobí tak... elegantne.  Lakoval sa veľmi dobre, naniesla som dve vrstvy, bez podlaku a nadlaku. Schol rýchlo, čo som rada. Štetček akurát, a konzistencia tiež. Niekde sa môže zdať, že končeky nechtov trošku presvitajú. Nakoniec na malé dozdobenie použila nálepku trpaslíka z limitky snow white od essence, nálepku som dala ale len na ľavú ruku na prstenník. .......So značkou Golden Rose som veľmi spokojná -aj keď mám len 2 laky -, musím zistiť, kde sa u nás v PP dá kúpiť a určite si niake ešte zabezpečím do mojej zbierky.







Tak to je pre dnes všetko :)
Ako sa vám páčia? A ako ste spokojné s lakmi od Golden Rose? Máte ich tiež doma?

Vaša Baška ♥

3 komentáre:

  1. mám tiež doma, presne z tej istej kolekcie - Paris, sivej farby ale vôbec niesom spokojná, som chcela minulý týždeň napísať tiež článok o ňom ale nemohla som tie nechty dať na net lebo hrozne vyzerali, mne zasa strašne dlho schol a tak som si ich dosť ošúchala... a na plné krytie trebalo až 3 vrstvy .....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úha, vážne? mne tento lak veľmi rýchlo uschol, a stačilo dve vrstvy tak ja tomu nerozumiem :/

      Odstrániť
  2. táto červená mi moc k srdcu neprirástla ale jedna vec ešte že sa mi zdá že sa tam ten trpaslík nehodí. Ja som si všimla že je to trpaslík až potom ale to iba môj osobný názor

    OdpovedaťOdstrániť