piatok 6. júla 2012

Vzorkovník lakov :) ♥

Ahojte! Tak konečne som tu po dňoch a prispievam príspevkom.
Prepáčte, že som dva dni nič nenapísala, ale pravdu povediac celý čas čo som bola doma, som pracovala na tom, o čom bude dnešný príspevok. Už z názvu ste sa mohli dozvedieť, že ide o vzorkovník lakov. :)

Uznávam, riadne mi to dalo zabrať! Najprv som si myslela, že to bude ľahké a rýchlo to urobím, no opak bol pravdou. Tak, ukážem vám celý postup a konečný výsledok. 


Na vzorkoník lakov potrebujete:

Špilky, linajkový papier, nožnice, umelé nechty, lepidlo, prípadne iné. 

Pomocou nožníc nastriháte linajky, podla toho koľko máte lakov. Ja som použila 54.

Špiliek si pripravíte tiež toľko ako papierikov.

Umelé nechty zakúpite kľudne v čínskom obchode. Nekupujte zbytočne drahé umelé nechty, z čínskeho obchodu úplne budú stačiť. Ja som ich za 2€. Chcela som priesvitné ale bohužiaľ ani v jednom nemali. (BTW mali ale iba z džurami s divnými tvarmi, asi to bolo určené na niake kamienky - ozdôbky) a potom mali už len vo veľkom balení za 6.50€ tak to som si povedala, že radšej pretrpím biele ako dať 6.50€ za umelé nechty, pri tom by som asi polovicu využila...

Postup: Každá z vás si môže zvoliť vlast~ý postup. Priznám sa ja som sa s tým dosť dlho babrala, aj tak to poriadne nedrží :D :D No čo už, možno to niekedy opravím keď bude času :) Ale vážne momentálne už na to náladu nemám, dva a pol dňa to robiť..och! :D ...Ale tak ja som pomocou obojstrannej pásky zlepila špilku z nechtom, odstrihla som si pásik, dala na umelý necht, odlepila druhú stranu pásky, položila špilku do stredu a z oboch strán som ju ako keby zabalila. Aby sa nelepili o seba špilky tak som dala na to ešte lepiacu priesvitnú pásku.......Na papierik som naniesla lepidlo a zlepila som jeden koniec pásiku z druhým. Na papierika som napísala názov laku, aby to nebolo príliš dlhé tam zbytok kde nič nebolo napísané som odstrihla. Pomocou lepiacej pásky som papierik prilepila na špilku. .....Špilky som nakoniec ešte skrátila aby neboli veľmi dlhé. ...HOTOVO! Dúfam, že ste tomu pochopili :D

A tu je výsledok. 

essence: (z ľava) = 95 wanna by your sunshine, 93 c´est la vie!, 05 sweet as candy, 04 space queen, 08 ultimate pink, 27 no more drama, 26 break through (tu môžte vidieť aj space queen)
 essence: (z ľava) = 74 sure azure , 53 you belong to me, 55 let´s get lost, 38 choose me!, 76 hard to resist, 39 lime up!, 70 nude it!, 62 reach peach, 80 icy princess ( tu ich môžte vidieť nižšie, pri bode z názvom "aký lak máš na nechtoch teraz")
 O.P.I : (z ľava) = fiercely fiona, the "it" color, opi por favor, ogre- the - top blue, who the shrek are you? , jade is the new black
 essence fruity: 01 banana joe , 02 peach beauty, 03 very cherry, 04 one kiwi
 Paris Memories - strieborné trblietky, farebné trbleitky, OPI rainbow in the s-kylie, essence snow white - 01 evil queen, 02 the huntsman, 03 prince charming, miss sporty praskajúci čierny lak, neznáma značka, biely a červený praskajúci lak.
 Catrice: 380 forget me not! a 250 i sea you!, selene: zelený a ružový (prepáčte číslo neviem), minicolorama: 120 urban turquoise a 93 pink graffiti, golden rose: 65 a 93, essence multidimension: 31 italian lover, 26 best friends, 74 fall for me
Oriflame červený lak, Melia, Lucidarling, Gabriella Salvete - 153, OPI - something spar - kylie, color club - 871 wild at heart, high gloss nail colour

Tak a to je všetko :) ...Pod každú fotku som dala aj názov laku, tie, o ktorých som už príspevok písala, tak som názov označila linkom na ten príspevok. ....Ako vidíte je ich ešte veľa, ktoré som sa vám nepredstavila, chcela by som aby ste si povedali, ktoré chcete v blízkej dobe uvidieť :) ďakujem :) Vaša Baška ♥

5 komentárov:

  1. krásny vzorkovník lakov ;)...každá farba tvojho laku sa mi páči :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fúha mne by sa s tým babrať veru nechcelo :D ..... a zaujal ma jeden lak, na poslednej fotke color club, ja som minule videla u nás tiež laky tejto značky a vyzerali byť krásne, ako kryje ten tvoj? a si s nim spokojná?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ............ okey, takže v blízkej dobe očakávajte color club :)

      Odstrániť
  3. super nápad :) smiem sa spýtať kde si prišla k toľkým umelým nechtom?

    OdpovedaťOdstrániť