pondelok 1. októbra 2012

Essence paletka ready for boarding

Ahojte, tak po dlhom čase som tu. Dnes článok úplne o niečom inom ako nechty. Rozhodla som sa, že tu budem dávať príspevky všetkého druhu, keďže v poslednom čase na nechty nemám čas a niekedy ani náladu. Pravdu povediac, teraz som začala chodiť ku mojej susedke jej lakovať nechty, to ma naozaj baví, lakovať druhým nechtom, ako mamke, kamarátkam, susedkám, a tak ďalej.  Ale sebe nie, čo už so mnou :D ....Podľa názvu ste už mohli zistiť, že dnes vám ukážem moju mini paletku, a to paletku od essence z limitky ready for boarding. Túto limitku ste určite videli, a stretli ste sa s ňou aj v dm-ku. Tak tu ju máme:

 Koľko stála táto paletka, si presne nepamätám. Obsahuje 6 tieňov a penový aplikátor. Dole na fotke mám tiene na ruke,( čo je na ruke z ľava, tak hore na fotke paletky  z prava. Chápete ne? :D) Výdrž no neviem, niak som to priamo nesledovala, ale na ruke, mi to veľmi dlho nevydržalo. Ale keď som si dala, na oči hnedý tieň, tak mi to na očiach celkom dobre držalo. Keď som si to snažila len tak s vodou dať dole, tak to nešlo :D  Takže som spokojná. Keďže sa ešte veľmi nemaľujem, tak ju začnem poriadne testovať neskôr ;-) Máte aj vy túto paletku, a ako ste s ňou spokojné? :-)
Dnešný článok tak v rýchlovke. Keďže nemám veľa času, a chcem posledné teplé dni si užiť, takže chodím vonku, ale skúste mi dať do komentárov nejaké nápady na ďalšie články a pokúsim sa vaše želania splniť ;-) Tak sa majte, pá, Vaša Baška :-)

2 komentáre: