sobota 13. októbra 2012

Foto- Ja a Bea

Ahojte, prajem peknú sobotu. :-) Na začiatok chcem pripomenúť giveaway, ktorá končí už zajtra ;-)
Dnes vám sem dám pár fotiek mňa a mojej kamošky Bei. S Beou sa poznáme už od vtedy ako sa nasťahovali na Okružnú, že vraj to je už 5 rokov, nechce sa mi veriť, ale pamätám si ešte presne ako sme sa spoznali :D Už asi mesiac skoro každý deň chodíme vonku. Ešte pred nedávnom (keď nebola taká zima a nefúkal vietor) tak sme stále hrali bedminton. Obidve milujeme bedminton náš rekord je 263 odbití. Sme dobréé, že? :D
Včera  a v stredu sme sa boli fotiť, chcela som urobiť článok: outfit. No ale boli sme dva krát fotiť a nakoniec to dopadlo tak, že mám len pár fotiek, ktoré sa dajú použiť na článok: outfit. Pretože my sa vždy zakecáme, a ani sa nenazdáme a už slnko zašlo a je tma, a môj foťák nespolupracuje keď je tma :D  Takže dám tu všetky normálne fotky, prosím nezľaknite sa :D


Tak čo hovoríte? :-) Prajem pekný zvyšok víkendu :-) Zajtra sa opäť ozvem pri vyhodnocovaní GA :-)

4 komentáre: