štvrtok 4. októbra 2012

GIVEAWAY!!!

Ahojte. Keďže 14. Októbra bude mať tento blog polroka, tak dnes vám prinášam článok ohľadom sľubovanej giveaway.
Podmienky:
1. Sledovať tento blog
2. Sledovať aj na facebooku
3. Nezabudnite pridať e-mail
4. Byť so SR
5. Napísať akého typu chcete články (keďže na nechty veľmi čas už nemám)
6. Ak budete zdielať túto giveaway, alebo ju spomeniete na svojom blogu,  tak môžete pridať druhý komentár (ak vyhráte tak sa vás potom spýtam kde ste túto GA zdielali)
7. Chcem zmeniť názov tohto blogu, nechty sa tu už pomenej nachádzajú, takže do komentáru napíšte jednu z týchto možností:
a) Baška blog
b) Baška fashion blog
c) Baška fashion world
d) ak máte iný návrh kľudne ho napíšte do komentára :-) Budem len rada :-)

Môžete vyhrať:
1. Lak na nechty
2. Náušnice
3. Náramky z nitiek (vlastná výroba :-) )


Baby, ktoré ma dlhšie sledujú, tak vedia, že bola taká malá GA, ale bola zrušená kvoli malej účasti, takže dúfam, že teraz sa zapojíte viaceré. Taktiež som im sľúbila, môžete to nájsť TU na konci článku, že baby ktoré boli už zapojené v predošlej, môžu sa zapojiť znovu a majú väčšiu šancu, tieto baby sú: 2x Nats, ♥Simka♥ , 2x Lizzy, Armen, May, lola181, Maťa, Tonkiss. Baby, ktoré sa pridala vtedy dva komentáre, čiže Nats a Lizzy, ak napíšu teraz dva komentáru sú zapojené 4x do žrebovania, ak jeden tak sú 3 krát. Ostatné baby, ktoré napísali jeden komentár, tak ak teraz napíšu jeden sú dvakrát zaradené do žrebovania ak dva komentáre tak trikrát. Dúfam, že ste pochopili ak nie, tak mi napíšte :-) Viem, pre ostatné baby, je to trošku nevýhodné, ale ja som im to sľúbila, takže by to nebolo odo mňa fér, ak by som to nesplnila, veď chápete, ale veď nezúfajte, stále môžte pridať dva komentáre ;-)

Giveaway ukončím keď bude mať blog polroka, čiže 14.10. o 20.00. V ten deň, vyhlásim aj víťaza, žrebovať bude ja. Budú aj fotky zo žrebovania, ak sa podarí tak možno aj video :-) ....

Ak podmienky nesplníte tak do súťaže nebudete zaradené!!! Chcem ešte upozorniť na to, že podmienky si overím, tým myslím napríklad pod akým menom ste likli stránku na fb a taktiež kde ste GA zdielali :-)
Prajem vám veľa šťastia!

16 komentárov:

  1. Sledujem tvoj blog, aj na fb som moj email je vdobromdobrym@gmail.com som zo SR, članky typu fashion zdielam na fb čiže pridavam aj druhý koment a názov C :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja osobne mám velmi rada recenzie napríklad na krémy, vône, šampóny...
    a) Baška blog
    Majushqa14@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. recenzie na rôzne kozmetické výrobky, DIY :)asi najleší názov bude Baška fashion blog
    natasa.findrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. DIY by boli super, nejake novinky modne a kozmeticke u teba.. a tak...
    Vsetko sledujem, vsetko viem :D
    A najlepsi nazov je ten najjednoduchsi, cize podla mna Baška blog :)
    labudova.kukdong@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mám rada recenzie na akúkoľvek kozmetiku, čiže to by som rada uvítala na tvojom blogu a názov asi najviac by sa hodil Baška fashion blog
    matka89@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Akékoľvek recenzie,alebo rôzne fotky,aj keď nechty tu mám najradšej :)
    Mne sa tie názvy moc nepáčia,teda nesedí mi tam to meno,keď už tak celý názov po slovensky,alebo celý po anglicky.Napríklad Baškin módny blog,Baškin svet,blog alebo po anglicky nejako pozmeniť to meno.Ale je to tvoj blog,takže je na tebe pre ktorý názov sa rozhodneš :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zdieľam tu http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=466552230055967&id=144814778941964
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. páčili by sa mi články o kozmetike, oblečení, výletoch, veľa fotiek, čo si zažila nejaké trapasy ale aj úžasné zážitky a čokoľvek ťa napadne
    z možností sa mi páči najviac Baška fashion blog

    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. takže ten druhý komentár
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nevím, zda mám vůbec v té hromádce mnoha komentářů a extra vstupů šanci, ale zkusím to :). Líbily by se mi články o tvé andulce Albi (chováme doma andulky, takže by to pro mou duši bylo příjemné počteníčko) a nebo nějaké návody (na účesy nebo nějaké tipy ohledně oblečení). A jako nový název blogu by se mi líbil třeba Baška world, to je myslím výstižné a lehko zapamatovatelné (fuu, dlouhé slovo :D).
    Tak snad jsem pomohla a těším se, až popřeji k půl roku :).
    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. marti.inspiration@gmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť

  12. DIYe alebo outfity

    fashion world :)

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj !! :) Takže všetky podmienky som splnila... takže :) Rada čítam články čo sa týkajú kozmetiky.. čiže recenzie :)) ak ju aj ty rada používaš, tak takéto články by som tu rada uvítala a určite nie iba ja :)) Určite aj veci zo života :) To je samozrejmosťou... to urobí tvoj blog viacej osobnejším :) Takisto aj tvoje outfity,make upy, nechty, vlasy..... :)) Z tvojich typov na názov blogu sa mi najviac páči Baška fashion world :) Tak.. kukám že zase som sa rozpísala.. ach jaj :DD
    Tak ešte môj email : kristina.konkolova@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. diy, new in
    a) baška blog - v jednoduchosti je krása
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GA som aj zdieľala tu http://keytothegardenofdreams.blogspot.sk/2012/10/tipy-na-par-giveaway.html
    lola181@cetrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť