štvrtok 11. októbra 2012

Mašličky ♥

                                                Nezabudni na GIVEAWAY

Čauko kakauko ♥ Zdravím vás, som živá a zdravá. Aj keď podľa toho počasia, neviem či mi dlho vydrží to zdravie, ale zatiaľ sa držím :-) Dnes je štvrtok a zajtra konečne piatóóók! Škola sa dá, aj keď večne nejaké písomky, no akože už ma to nebaví! :D Po škole som išla domov a potom na jazykovku. Hodinu a pol angliny.... "super" :D ...V poslednom čase začínam rozmýšľať o Vianociach :D ....nie, nešibe mi :D Je to divné, ešte nieje ani sneh, ale stavte sa, že onedlho začnú púšťať vianočné filmy, reklamy a pesničky. :-) Neviem ako vy, ale ja milujem vianoce :-).... No ale dosť o vianociach veď je len október ;-)
Dnes mám pre vás nechtíky, ktoré som mala už dávnejšie. Myslela som, že fotky som vymazala, ale minule som ich našla, nie sú bohvieaké ale vidno tak toho celkom dosť, hlavne tú mašličku ♥

Najprv som nechty nalakovala tmavo fialovým lakom - 87 passion for fashion. (na fotkách pôsobí ako tmavo modrý, ale je skutočne tmavo fialový). Potom som si nalepila svetlo zelené kamienky na nechty. Mašlička je jednoducho robená, najprv si do stredu dáte, môžte rovnakej farby, ale ja som zvolila strieborný kamienok. Potom dva zelené kamienky z prava dva z ľava a potom tri zprava a tri z ľava. a potom na ostatné nechty jeden kamienok hore v strede. A nakoniec nadlak. TRAM TA DÁÁ!! HOTOVO!





                                                  Tak čo páčia sa? Nepáčia? :-) Vaša Baška ♥

2 komentáre: