sobota 1. decembra 2012

1. december

Ahojte, prajem peknú sobotu.
Po dlhom čase sa ozývam. Dnes je prvý december, a Vianoce sú na dosah ruky :-) Veľmi sa ne teším. Vonku sa pomaly ochladzuje a ja už by som si tááák priala sneh, hlavne veľa  :-) Veď to predsa k Vianociam patrí. A po druhé, v mojej skrini už mám pekne dlho v krabici nové snehule, ktoré čakajú len na to, kedy nasneží :-)
V utorok mám meniny a v stredu večer bude Mikuláš :D :D Juhúú, plno sladkosti bude, to bude žranica ;D
Darčeky mám už s časti nakúpené, no objednané, a v stredu mi dojdú, takže sa veľmi teším :-) Rada by som vám ich tu ukázala, ale hm, radšej nie, až keď budú pekné rozdané ;-) Ináč k tým darčekom, ja by som veľa toho chcela :D Oblečenie, náušnice, náhrdelník, paletku očných tieňov, a nejaké tie laky ;-) A vy si čo prajete od Ježiška?  (prosím napíšte do komentíka :-) )

V stredu som si kúpila nové náušnice, sú naozaj krásne. Určite ich uvidíte ale neviem ešte kedy, pretože veľa vecí na "new in" ešte nie je, ale určite to bude tak po mikulášovi :-) A potom daľšie bude po Vianociach ;-)

Okrem iného, dnes som si lakovala nechty, celkom sa mi páčia, ale mám ešte len jednu ruku dokončenú, zajtra bude druhá :D Snažila som sa aspoň ľavú ruku odfotiť, ale fotky nejak nevyšli, ale skúsim znovu zajtra pri dennom svetle :-)

Tak, dám vám tu fotky z minulých Vianoc :-) Ináč zajtra je prvá adventná nedeľa, tak prajem pekné sviatky :-) A nezabudnite zapáliť prvú sviečku na adventnom venci :-)
 



 
                     Babkin kocúrik Radko na štedrý deň :-) (práve sa čistil)

A jedna fotka so sesternicou z minulej zimy :-) (vpredu sesterka Viky, vzadu ja :-) )
   Tak majte sa pekne, a dúfam, že sa vám príspevok páčil :-) - Baška ♥

4 komentáre: