utorok 5. februára 2013

Dnes tu máme utorok a zajtra lyžiarak -_-

Ahojte. Už podľa tohto "inteligentného" názvu vás tu nič inteligentné nečaká. No takže, dnes je utorok, ako iste viete :D A zajtra mi začína lyžiarak. Áno, krásne podmienky na lyžovanie máme -_- Môžme si vybrať, buď sa budeme lyžovať po mega veľkej vrstve ľadu alebo po čľapkanici. Jop. :D To bude sranda. Modlite sa za mňa nech sa mi nič nestane. :D Nikdy som nevedela lyžovať po ľade, ja vždy spanikárim ...a potom sa zdrbem :D (Nesmejte sa...dobre môžte) :D
No. Takže, nejak extra sa neteším. Moja dobrá kamarátka Saška, mi pred chvíľou oznámila, že nejde -_- To ma tak zarazilo, že som ešte stále v miernom šoku. Ona mi vždy zdvihne náladu, aj dnes, keď sme sa rozprávali o lyžiaraku, tak vravela, že bude sranda. A ešte k tomu sme mali byť spolu v skupine! (a sedieť v buse :D ) ..Na prvom lyžiaraku sme neboli, a teraz sme mali byť, a predsa....Aj tak nemá lyže :D :D
No nebudem sa vám tu spovedať. Aj keď celkom dobre padne, vyrozprávať sa  na blog, a vyťukať to do klávesnice,  čo cítim.
Hm, no, mala by som si ešte ísť dochystať veci na lyžiarak. Fest sa mi nechce. Hejže je vo mne strašne veľa pozitívnej energie :D
Ináč, som si nalakovala nechty. Veď musím mať pekné nechty, pod tými rukavicami :D :D No nie? :D
Možno tu budú fotky. Ak bude niekto fotiť. -_- Ale nechcite ma vidieť. Vyzerám jak neonový snehuliak. Krásna krikľavo zelená bunda a k tomu  červená prilba. Jop. :D

Ináč, len taká otázka, aj vy ste také nemožné pri zapínaní lyžiarok? Lebo mne to nikdy nešlo, ja kým si ich zapnem, tak ma bolia všetky prsty. :D

Takže majte sa pekne. Užívajte si život. Modlite sa za mňa. A napíšte mi nejaký komentár, nech sa poteším :-) ...Vaša Baška ♥

1 komentár: