nedeľa 17. februára 2013

Rozhovor s Arvonkou :-)


Ahojte, prajem peknú nedeľu. Dnes tu mám pre vás môj druhý rozhovor a tento krát s Arvonkou ;-)
Otázky sú rovnaké ako pri Veve, keďže obidve sa venujú nechtom a majú úžasný talent ;-)

1.Povieš nám niečo o tebe?
Volám sa Veronika, no v blogovom svete vystupujem pod menom Arvonka. Som z Bratislavy, kde aj študujem na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky a pracujem ako uvádzačka v divadle. Rada sa prechádzam, čítam a nakupujem. Milujem jar, dobré jedlo a kačičky. Narodila som sa 1.apríla, ešte aj na Veľkonočný pondelok, ale na to, ako šialene to znie, až taká šibnutá nie som :D
2. Ako dlho máš blog?
Môj blog o chvíľu oslávi svoje prvé narodeniny, presnejšie 25. februára, na kedy som si naplánovala aj vyhodnotenie giveaway. 
(prvý príspevok TU)






 
3. Čo ťa viedlo k založeniu blogu?
Keď som sa začala zaoberať nechtami, ani mi nenapadlo, že by som si niekedy založila blog, nevedela som si to ani len predstaviť. Keď som sa však zapojila do jednej nail art súťaže (u Marty – na facebook stránke Od ženy k žene), moje nechty mali u ostatných báb celkom úspech a vtedy som sa začala pohrávať s myšlienkou, že si založím blog a tak sa aj stalo.

4. Ako dlho si si „pestovala“ nechty, aby boli takéto krásne?
Myslím, že za moje dlhé nechtové lôžka a prsty musím poďakovať genetike, s tým toho človek veľa nenarobí. Moje nechty však ani zďaleka nie sú také zdravé a pekné, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Štiepia sa a pokiaľ ich nemám nalakované, lámu sa. Všelijaké vyživujúce podkladové laky mi určite pomáhajú, no nerátam s tým, že sa týchto problémov niekedy nadobro zbavím. 

5. Si veľmi šikovná v lakovaní nechtov, a všelijakých nail artom, ako dlho ti trvalo, kým si dokázala, takéto nádherné „čáry –máry“ s tvojimi nechtami?

Nail artu sa venujem asi rok a pol, najprv som začínala s jednoduchými kresbičkami a postupne pridávala ťažšie a ťažšie. Kreslila som si však rôzne postavičky keď som bola malá, teda, lepšie povedané obkresľovala podľa predlohy, čím je kreslenie na nechty pre mňa jednoduchšie.

6. Máš problémy s lakovaním s ľavou rukou?
S lakovaním ľavou rukou nemám problémy vôbec, s nail artom už, samozrejme, áno. Keď robím náročný nail art, spravím si ho len pravou rukou a ľavou si spravím niečo ľahšie tak, aby to ladilo :P Ale srdiečka, bodky, kvetinky, vločky a iné jednoduchšie veci si zvládam spraviť aj ľavou rukou.  

7. Koľko vlastníš lakov?

Presne spočítané to nemám (a ani radšej nechcem :D ), ale môj odhad je tak 120-130 kúskov.







8. Kedy si si začala lakovať nechty, a začala si si nakupovať laky?

Nechty si lakujem už pomerne dlho. Myslím, že tak pravidelnejšie som s tým začala v nejakej 7. triede, takže to už o chvíľu bude 10 rokov. 




9. Aké sú tvoje obľúbené farby všeobecne, obľúbená farba na nechtoch?
Moja najobľúbenejšia farba je fialová, všeobecne aj na nechtoch. Podľa mňa sú však všetky farby na nechtoch pekné, ak sa trafí správny odtieň.

10. Akej farby máš najviac lakov na nechty?

Myslím, že ružovej, to je taká klasika a v tesnom závese za ňou je fialová.


11. Máš radšej obyčajne nalakované nechty, alebo skôr nejaký ten nail-art?
To závisí od mojej nálady aj od konkrétneho laku, ktorý mám práve na nechtoch. Je však pravda, že s nail artom na nechtoch dlho nevydržím, maximálne jeden či dva dni a dávam to dole, lebo po čase v ňom nájdem toľko chýb, že ma to začne znervózňovať :D
 12. Kebyže máš šancu vytvoriť si svoju kolekciu lakov na nechty, ako by vyzerala? Ťažká otázka :-) Mám rada laky, ktoré obsahujú šupinky, glitre a všelijaké odlesky, tak by to bolo asi niečo také. Predstava vytvoriť si svoju kolekciu je lákavá, bodaj by sa to niekedy aj naozaj stalo :-)

13. Aká je tvoja obľúbená značky lakov na nechty?
 
Z tých lacnejších určite Gabriella Salvete a Flormar, majú perfektné farby. Drahších mám len zopár, ale učarovali mi všetky odtiene, ktoré mám od Essie, OPI ale aj China Glaze.



14. Čo neznášaš pri lakovaní nechtov? ja napríklad dlhé schnutie.
Pri lakovaní nechtov neznášam... Hmm... Keď sa mi chce ísť cikať akurát keď si dolakujem posledný necht :D :D  A stáva sa mi to fakt často :D

15. A posledná otázka, čo by si chcela odkázať babám, ktoré si lakujú nechty. Prípadne, že im to nejde, a chcú sa zlepšiť? Trénovať, trénovať a trénovať?
Presne tak, „practice makes perfect“ :-)  Netreba to vzdávať, treba sa snažiť a rozhodne to chce aj veľkú dávku trpezlivosti a výsledky sa určite dostavia. Najlepšie je robiť si fotodokumentáciu, aj keď len súkromnú a po pár týždňoch či mesiacoch fotky porovnať a rozdiel bude určite viditeľný :-)









































                                                                     Všetky fotky sú z blogu Arvonky

   Ďakujem veľmi pekne Arvonke za rozhovor ;-)


Dúfam, že sa vám rozhovor páči. :-)

6 komentárov:

  1. dokonalé toto dievča ♥♥

    je u mňa GA alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvele interview, to s tym cikanim inak poznam :D Skvela baba, kebyze ju stretnem, asi ju od radosti objimem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Arvonka - xixi som vedela, že tá moja súťaž ťa navnadila nato ;) lebo tvoj vstup takmer vyhral ;D
    Baška, páčia sa mi tieto rozhovory, zvlášť keď sú s blogerkami, ktoré poznám :) a aj vybrané fotky sú neuveritelné, či už predošelé od Veve alebo tieto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej :) Najprv som si povedala, že si blog založím, ak vyhrám :D A potom, keď som nevyhrala, tak som si blog založila aj tak, ako útechu :D

      Odstrániť