utorok 12. februára 2013

lyžujeme - tancujeme

Ahojte, pekný utorok prajem. Dnešný deň je dosť zaujímavý, začal lyžovaním - posledný deň lyžiaraku. Nebudem sa k nemu rozkecávať, poviem vám len to, že som dnes nespadla, a som živá, zdravá, a bez úrazu. Aj keď ma kus bolí koleno po včerajšom páde, ale čo už.
Názov príspevku pozostáva z dvoch častí: lyžujeme a tancujeme. Tú prvú časť lyžujeme máme za sebou a tá druhá teraz. Asi tak o 45 minút idem na ples. Na môj prvý ples. Keďže mám už účes hotový, aj som namalovaná, tak som na PC, a píšem tento mini príspevok. V bruchu už cítim "motýle" a mám stres. No už to začína, fasa :D O chvíľu sa idem obliecť a pôjdem. Potom možno budú fotky, ak budú, tak ich sem hodím. :-)
Dobre to je asi tak všetko čo som vám chcela povedať. No aha, že zajtra idem normálne do školy, mám sedem hodín, a asi jednu alebo dve písomky, takže tak.  :-/
Takže držte mi palce, nech všetko zvládnem a nech nemám pľuzgiere na nohách. :D :D

2 komentáre: