sobota 16. februára 2013

New in :-)

Ahojte, prajem peknú sobotu. Dnes vám sem hodím nové vecičky. Nie je ich veľa, ale nevadí ;-)


Balerínky, ktoré som mala na plese :-)

Papučkové balerínky na doma :-)

                                                                     Náušnice

                                                                  Nechty na ples :-)


                                                      A nakoniec limitka essencehugs and kisses :-)
  Tak to je všetko :-) V blízkej dobre sa posnažím vám predstaviť limitku od essence hugs and kisses ;-)

5 komentárov:

  1. tie prvé belerínky mi fest učarovali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balerinky krasne, lak tie iste ako ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa paci vsetko :) ale tie domace balerinky som mala aj ja take ruzove zial uz su totalne KO :D
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéj, tak ty si si kúpila tie isté čo ja :) sranda :)

    OdpovedaťOdstrániť