piatok 29. júna 2012

Koniec roka áááá........

Ahojte, prajem pekný piatok.
Verím, že každý žiak má dnes šťastný deň :) Končí školský rok, a začína sa dvoj mesačné voľno plné zážitkov.

Dnes bol super deň. O piatej ráno som sa zobudila s tým, že už je ráno, svetlo už bolo, tak som si myslela, že je už určite 6 hodín, a som sa čudovala čo rodičia nie sú ešte hore. Išla som na WC a potom som sa bola kuknúť na hodiny, bolo 5 hodín ráno. Tak som si išla ešte ľahnúť, aj keď sa mi veľmi nechcelo. Potom som ešte trochu zdriemla a vstala som ...už ani neviem niekedy po pol siedmej. Postupne som sa najedla, obliekla, natočila vlasy, a o pol deviatej som odišla....Tak si idem a idem, keďže vedľa nás je škôlka, tak som sa kochala, aký krásny sú tí malí špunti! :) A tak pozerám, pozerám a vidím kvety v ruke. No a vtedy mi doplo, že ja nemám nič pre učiteľku, skoro ma porazilo! :D Našťastie som bola blízko, vrátila som sa, a utekala som ku babke, ktorá býva na prvom poschodí, popýtala som peniažky (aspoň, že bola doma, lebo by ma porazilo, asi by som vybrala niake kvety z vázy :D :D ). Po ceste som mala obchod, tak som kúpila Tatianu. Potom som už bola kľudná, do školy na deviatu som stíhala, takže pohodka :)

V škole sme sa všetci uvítali, pofotili, pochvaľovali sme si šaty a kecali. Potom sme celá triedy išli za našou skvelou zástupkyňou, poďakovali za štyri roky, odovzdali kyticu. Keď zástupkyňa rozprávala, tak sme mali určite všetci slzy na krajíčku, ja som výnimkou nebola. Na koniec nás všetkých po jednom vyobjímala a odišli sme. Rozdelili sme sa do dvojíc ako sme boli dohodnutí, zobrali sme jednu ružu, a išli ďakovať každému učiteľovi, čo nás za štyri roky učil. Ja so spolužiakom sme mali taký menší problém lebo sme našu učiteľku angličtiny nevedeli nájsť. Pretože meškala do školy, tak sme čakali a čakali, na koniec prišla, ja som poďakovala, a spolužiak Daniel podal ružu.

A nasledovala lúčenie po triedach. Áno to slávne vreštanie po chodbách, trieskanie po dverách, a hádzanie cukríkov po triede. Povedali sme pár "teplých slov" trochu sme obúchali hlavy Primánov a Sekundánov a vrátili do triedy. A teraz prišli na rad vysvedčenia, pani učiteľka nám ich rozdala, Kika a Lucka išli odovzdať darčeky našej triednej - kúpili sme jej retiazku a takú tabuľku s nápisom - deti sa rodia s krídlami a učitelia ich učia lietať, aspoň myslím, že tak niak :) Začala hovoriť naša super triedna, opäť slzy na krajíčku, a bolo vidno aj na nej, že ich tiež mala, a nie na krajíčku ale už pod krajíčkom :) .....Celá trieda sme sa rozlúčili, vyobjímali a popriali sme si pekné prázdniny, a išli sme domov! ....A teraz už len ....... PRÁZDNINY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ehm ešte moje šaty :)

Ako ste si mohli všimnúť v nadpise (stavím sa, že ste sa tam práve pozreli :D ) niečo tam chýba -
"Koniec roka áááá....." to čo tam chýba je ........................ KOZMETICKÝ KUFRÍK!!!!!

Po tomto kufríku som túžila už stráášne dlho. Koniec roka bol ideálny čas kedy si ho popýtať, ale keďže som ho tak veľmi chcela tak som povedala, že dobre zaplatím si polovicu :)
Tento kufrík sme už kúpili minulú nedeľu. Takže celý týždeň na mňa pozeral s bratovho stola. Super, že? :D Tak dnes som sa ho konečne dočkala!!! Je krásnej fialovej farby. Je tak ideálny na všetky moje veci :) Už vás nebudem napínať a ukážem vám ho! :)

  A takto sa na mňa pozeral :)



Takto to vyzeralo pred ukladaním do kufríka :)


                                                                  A už naplnený :)










      Tak čo hovoríte? Páči sa vám? Ja som nadšená!!  .....Máte aj vy kozmetický kufrík? :)


                                              Prajem pekný víkend :) Vaša Baška ♥





13 komentárov:

  1. Tak to si teda mala poriadne rozlúčkový deň!...ja som si vždy myslela že aj na vašom gymply budete spolu až do oktávy...no ale asi to tak nieje...vôbec si neviem predstaviť že by som sa ja mala dnes po 4 rokoch rozlúčiť s mojou triedou...no ale idem k veci :) šaty si mala pekné a ten kozmetický kufríík...hmmm..čistá paráda :) všetko sa ti tam pomestilo a je to navyše aj priehľadné :) teším sa s tebou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, mala som mala :) ...tak vieš my sme jazykové osemročné gymnázium, takže niektorí idu do kvinty pokračuju...a niektorí idu na nemecké bilingvalné gymnázium :) .....dakujem :) ....hehe, dakujém :)

      Odstrániť
  2. Ako pekne do neho tie veci zapadli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné šaty aj kufrík :) sa čudujem že sa ti to tam všetko pomestilo a ináč ty pokračuješ na nemecké bilingválne alebo do kvinty?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem...no ja som si tiež myslela že sa nezmestí, a ešte mám kustik miesta na pár lakov :) ............do kvinty :)

      Odstrániť
  4. krásny kufríček :) .... ja bohužiaľ zatiaľ všetko v škatuli mám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) ...ale ved nevadí, ja som to do teraz mala v šuflíku v roznych taštičkách a škatulkách, ...určite aj ty raz budeš mať ;) a pochvalis sa na blogu :)

      Odstrániť
  5. fuuu fialovyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!! aj ja chceeem! :D a aj saty su pekne :) a ja kufricek nemam, ale chystam sa na krabice :D

    www.odzenykzene.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten kufrik je nadherny uplne a tie saty, no vau!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja mam mojich 70 lakov v 2 skatulkach (teda skor skatuliach:D) ale ako vidim potrebujem kufrik!

    OdpovedaťOdstrániť