nedeľa 23. decembra 2012

23. december

Ahojte, prajem vám peknú a veselú štvrtú adventnú nedeľu.
Zajtra sú Vianoce a ja sa veľmi teším. Stromček už stojí na svojom mieste, na adventnom venci svietia štyri sviečky, žiarovky na stromčeku krásne svietia, z kuchyne vychádza príjemná vôňa koláčov a ja sa cítim, že dnes sa tak ľahko zaspávať nebude a ráno dlho spať nebudem.
Darčeky zabalené a pripravené na rozdávanie.
Na zajtrajšok sa mega na šupy teším, ale to už som vám povedala. ;-) Ako ste na tom vy? :-)

Pred chvíľkou som prišla z takého mini večierka, ktorý robila moja dospelá susedka, ktorej ja a ešte iné dievčatá pomáhame a venčíme jej psíka. Táto teta je úžasná a strašné milá, urobila na skvelú kapustnicu a dala nám aj darčeky.
Zábava bola na začiatku trochu dusná lebo sa niektoré nemusíme, ale nakoniec to dopadlo mega zábavou a vyzerá to tak, že sa udobríme. To bude asi tým, že sú tie sviatky a zajtra sú Vianoce. :-)

Sľúbila som, že bude vianočný príspevok, neviem či ho stihnem ešte musím ísť odfotiť babkin stromček ale to až zajtra, už je 9 hodín. Takže dúfam, že zajtra to stihnem, a poviem vám o Vianociach u nás :-)

Takže sa majte pekne, dobrú noc a prajem vám krásne zajtrajšie Vianoce (dúfam, že sa ozvem)
Papá :-)

1 komentár:

  1. pekný príspevok (: a ja práveže dúfam že zajtra budem spať aspoň tak dlho ako dnes pretože to čakanie bude neúnosné, pekná časť pribehu

    OdpovedaťOdstrániť