nedeľa 30. decembra 2012

Vianočné new in

  Ahojte, tak konečne sme sa dočkali prvého videa. Samozrejme sa nezaobišli bez problémov, foťák nespolupracoval ani mobil (asi sa dohodli :D :D ) a zostala mi už len webka. No ale ani to, nebolo bez problémov, ta sa rozhodla, že mi potrápi nervy a občas sa rozhodne že sa odpojí, takže video je na tri časti :D Dúfam, že mi odpustíte a ja sa pokúsim aby nabudúce bolo všetko v poriadku. (ak nejaké nabudúce bude, lebo ma skoro porazilo :D, lebo som to aj včera natáčala aj dnes, a dnes sa mi to aspoň podarilo dať na tri časti, včera to bolo na tri časti ešte len v polovičke darčekov :D)
Dole vám dám ešte aj fotky, keďže to video nieje bohviečo, takže aspoň fotky :-)
Potom mi povedzte ako sa vám páčilo video (viem, že to nebude bohvieaké hodnotenie, ale prežijem to :D ) a nezabudnite sa mi pochváliť čo ste dostali vy a ako ste sviatkovali ;-)
PS: JA SOM TO VIDEO EŠTE NEVIDELA :D TAKŽE HO AJ S VAMI UVIDÍM CELÉ :D :D :D HAHA, SA NASMEJEM!!


           

                    










šál ten čo mám na krku :)









Tak to by bolo asi všetko, ešte pár drobností, čo som dostala od tety susedky k tomu hrnčeku a srdiečku ale to som nefotila. Tak ako sa vám páči, prosím komentíky ;-)
PS: ja nemám v skutočnosti taký hlas :D fest to skresluje, a hrozne zaťahujem ...smejem sa s vami ;D

3 komentáre:

  1. všetky džínsové denníky som čítala a súúplné ááá moje obľúbené knihy. ;) trojka je naj
    a strašne sa mi páčia všetky šperky a kabelka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, tak džinsové denníky sú už aj moje najobľubenejšie, som síce ešte len na dvojke ale aj tak je to úplne super ;-)
      ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. kraasne darčeky :) a videjko vobec nevadilo,že bolo na 3časti rozdelene ;)

    OdpovedaťOdstrániť