štvrtok 20. decembra 2012

New in

Ahojte :-) Prajem pekný štvrtok. Takže konečne som sa dokopala do toho new in, aj keď som ho chcela urobiť po mikulášovi. No o 4 dni sú Vianoce. :-) Ách, už len 4 dni, veľmi sa teším, a čo vy, tiež milujete Vianoce? :-)
Od včera som chorá, takže som doma, hm, viem teraz si asi vravíte, že och pred vianocami, aj ja som si to vravela, ale už je mi lepšie, takže verím, že budem v poriadku, včera som mala teplotu, keď som bola u doktorky, ale už som od vtedy nemala. Takže si čajíčkujem, aspoň, že máme také fajnové mňami čajíky ;-)
Darčeky už mám všetky kúpené i zabalené. V utorok sme boli v Košiciach, boli sme v optime a boli sme pozrieť i babku. V optime som sa opäť stretla s druhým essence stojanom, ach krásny pohľad ;-) Košičanky závidím vám :-) 
V kuchyni sa nachádzajú fajnové linecké kolieska, perníky a vanilkové rožky, a ešte také čudá, ktoré neviem ako sa volajú. :D :D Ale teraz vôbec nemám nejakú chuť jesť a vyžierať chladničku.
Včera som si začala lakovať nechty a dnes dokončila, ale tak opäť sa pokazili skôr ako vyschli, ale som si ich aspoň odfotila, a potom išli dole. :-( Zajtra vám ich tu ukážem, no škoda, boli fakt pekné.
Okrem toho, píšem príbeh, ktorý si môžete prečítať TU. Potom mi prosím napíšte aj komentár, kľudne môžte aj tu, napíšte mi ako sa vám páči :-)
No, takže som sa celkom rozkecala. Ešte vám chcem povedať, že Nats natočila video, kde ukázala čo nakúpila svojej rodine a kamarátkam, tak možno, ak ešte nemáte nakúpené nejaké darčeky a nemáte už nápady a chcete sa inšprirovať  tak si ho môžte pozrieť  TU.
Teraz ma napadlo, že by som mohla natočiť video o Vianociach u nás, čo vy na to? Ale to až keď budeme mať stromček, a ja budem mať prenádherný poriadok v izbe a samozrejme budú napečené všetky druhy koláčikov :-) a ja budem fit ;-)
Tak teraz vám už konečne ukážem to new in. New in je z mojich menín, čiže to čo som dostala. Dúfam, že som na nič nezabudla, Mikuláša som vám nefotila, veď predsa si viete predstaviť rôzne druhy sladkostí ;-) BTW : čokolády som nefotila, ktoré som dostala k meninám.

                            catrice laky od babky za pomoc, a orly lak od rodičov na meniny
macka, štipec, a knižočku citátov o priateľstve od tety, uja a sesterky na meniny

                  to je zošit na písanie príbehu (to čierne na rohu si nevšímajte, lebo to blbo odfotil foťák )
                                            nivea kremik na pleť, keďže vonku taká zima
                       a nový diár na rok 2013, je z časopisu Eva :-) (majú ešte aj fialový a žltý)


Tak to je všetko ešte som dostala od rodičov aj šál, ktorý môžte vidieť na fotografiách z minulého článku a taktiež na fotke, ktorá je na blogu hore :-) Ináč ako sa vám páči nový vzhľad článku? :-)
Tak to je na dnes všetko :-) Ešte sa snáď ozvem do Vianoc ;-) Papá :-)

6 komentárov:

  1. ďakujem za spomenutie, určite urob video a rýchlo vyzdrav :) pekné veci si dostala a pený diár ja si teraz pôjdem kúpiť od Elle ale čierny

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skore vyzdravenie. Inak ten Eva diar mam aj ja a presne rovnaku farbu! Bola nadherna, nemohla som h otam nechat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) ....no vidíš aká náhoda, máme rovnaký vkus ;-) Mne sa tiež najviac tento páčil :-)

      Odstrániť