štvrtok 17. mája 2012

Facebook

Ahojte, prajem pekný štvrtok, zajtra konečne piatok, na ktorý sa neteším :/ zase ťažký deň, písomka z matiky...zase z totej sprostej konštrukcie trojuholníka a nemyslím narysovať to ale všetko= náčrt, rozbor, postup, konštrukcia, overenie, záver....neznášam to! ten rozbor a postup nikdy neviem :( vždy keď sme to dobrali tak som sa tešila, že už to nikdy neuvidím a už nikdy tá písomka z toho! No a zase z toho!! oooch! tento polrok nemám žiadnu zlú známku len jednotky a dvojky, to sa mi ešte nestalo že žiadna trojka z matiky! no a teraz môžem 3-krát zaklopkať aby som to nezahriakla, ale obávam sa, že to mi nepomôže :(  A ešte píšem z chémie :/ takže mám čo robiť :/.....hm.....mám pocit, že dačo na mňa lezie, začalo ma bolieť hrdlo a začína sa mi nádcha :/ sakriš! ale keď si to zoberem z tej pozitívnej stránky je to celkom dobre že teraz lebo keby to prišlo na mňa nabudúci týždeň to by bolo zle, pretože nabudúcu nedeľu mám konfirmáciu :) Takže stíham ešte sa vyliečiť ;) ....No a zase som sa rozkecala, a píšem o niečom inom, ako som chcela. Urobila som si aj facebook na túto stránku :), že ked nebudem stíhať písať články tak aspoň vás tam pozdravím ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára