streda 23. mája 2012

Sezam otvor sa! časť 3.

Ahojté :) prajem peknú stredu :)
Prepáčte, že som včera nič nepridala, ale môj mobil sa úplne vybil :/
A tak som rada, že môžem dnes :) ....K tomu dnešku, bol hrozný! ...Učiteľka z fyziky hovorila, že bude skúšať hlavne tých, ktorí majú zlé známky, alebo málo, no a ja mám 1 1 1 1 1 2 tak som nepredpokladala, že budem písať, no myslíte, že som písala? no jasné! A ona nám dáva písomné odpovede, z nového a starého učiva, staré som vedela, nové nie, no a ako naschvál som mala skupina, ktorá písala nové učivo :/ Och, takto to kaziť na konci roka :/ strašne ma to mrzí :( ...no čo už, keďže ona hodnotí podla bodov, tak mám šancu mať ešte jednotku...ani sa nepýtajte aké to je hodnotenie podľa bodov, to by som vám dlho vysvetľovala :D Ani ja som tomu na začiatku nepochopila :D ....No takže prejdem k tomu, kôli čomu píšem :)

Dnes vám ukážem laky, ktoré mám v šuflíku :)

                                                                 essence- SOS lak :)

                                                   oriflame- na zrýchlenie rastu nechtov

                                                         2-krát essence fruity nadlak

                                                              essence- fixačný nadlak

                                         essence- nail art special effect topper- zmatňujúci nadlak
                                                
Tak a tu sú :) Nabudúce mám už pre vás pripravené fotky :) Takže, máte sa na čo tešiť. A kedy to uvidíte?....Zajtra! :) Malo by to byť v piatok, ale v piatok mám tú konfirmačnú skúšku, a potom sa bude ešte doupratovávať. Ale ak stihnem tak určite vám tu niečo napíšem ako som dopadla a ták, a pár fotiek :) Ešte vám tu pridám najlepší, najúžasnejší krém na ruky! Každému odporúčam! Cena je skvelá= 1.49€ už mi trošku dochádza, takže musím nabehnúť do DM-ky a kúpiť si aspoň dva :)....Možno si hovoríte, čo to má spoločné s nechtami, ale tak krásne nechty-krásne ruky :) Na čo budú nádherné nechty, keď budete mať popraskané ruky? ...No už vám ho predstavím = krémik od essence- raspberry chocolate cookie (ešte je aj jahodový a vanilkový).


                                   Tak čo baby, poznáte ho? :) Čo naňho hovoríte vy? :)

A ešte vám chcem pripomenúť, že TU prebieha skvelá giveaway, tak, ktoré ste sa ešte nezapojili, tak šup šup :)

Prajem, pekný zbytok stredy :)

4 komentáre:

  1. Chcem sa opýtať či ten lak od oriflame naozaj urýchľuje rast nechtov,lebo ak hej,musí to byť paráda...síce z vlastných skuseností takým prípravkom neverím :)...a tie essence fruity nadlaky musia mať krásnu vôňu ;) stále uvažujem,či si nezbehnem jeden kúpiť,no uvidím :)...a o tom krémiku na ruky som veľa počula,samozrejme len pozitíva ale doma ho ešte nemám :) možno niekedy...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naty, s tým od oriflame, už som ho dlho nepoužila, a vážne dlho :) ale myslím, že funguje, ale treba to tak dva krát denne, aspoň tri dni, dávať, použitie je jednoduche, natrieš na nechty, a palcom si to vlastne pozatláčaš do nechty, no ako keby pomasíruješ ten necht :D :D ....áno, vôňu majú krásnu, ale s tou kúpou nepoteším, minule som bola v meste, a už tú limitku dali preč a v meste bola neskôr ako pri kauflande, takže myslím, že už ani pri kauflande nebude :/ pravdu povediac ja som si chcela kúpiť ešte jeden fixačný, a keď som prišla, tak už tam limitky nebola :/ ......a k tomu krémiku, nie, že možno niekedy, určite! je fakt skvelý, a o tej vôni ani nehovorím :D (fakt krásna)

      Odstrániť
    2. čožee? limitka už nieje? a čo tam je na jej mieste? myslíš že to už chystajú miesto na snehulienku? alebo na tie voňavky??

      Odstrániť
    3. tak, u nás v PP v meste, už nieje, namiesto toho je tam taká krabica alebo čo to je a v nej su veci, napríklad z minulých limitiek, alebo veci v zľave :)

      Odstrániť