piatok 4. mája 2012

Úvaha + moja izba :)

Ahojte :) viem, že tento blog je o kozmetike a hlavne nechtoch, ale dnes mám pre vás niečo iné, a to je úvaha, ktorú som robila do školy, a chcem vedieť, čo si o nej myslíte, a samozrejme chcem počuť pravdu! :D Téma bolo: "Čo mi dáva kniha"

------> Často si kladiem otázku: Čo mi dáva kniha?
------> Kniha je skvelá, nikdy nám nebráni aby sme ju otvorili a zahĺbili sa do nej. Skráti nám dlhé i krátke chvíle. V každej knihe je skrytý príbeh, ktorí nás dokáže rozplakať, rozosmiať, zamyslieť sa. Ale tí, ktorí knihy nečítajú nepoznajú ten pocit, ktorý nás prinúti sa aj zamyslieť. A prečo je to tak? V tomto ubehanom svete nie je čas na knihy. Kiežby sa to zmenilo! Ľudia uprednostňujú radšej filmy, pri ktorom si ľahnú na gauč a vyvalia sa, miesto toho aby siahli po knihe. Na to sme už skoro všetci leniví. No, je to tak? Áno? Nie? Bodaj by to bolo inak!.....V knihe nájdeme toho viac, v knihe je všetko podrobnejšie a viac precítené. Sama to poznám a mám s tým skúsenosť. Keď som bola mladšia, tak som tomu neverila, ale keď som si prečítala knihu Harry Potter a neskôr som videla film, tak som si uvedomila koľko toho tam nebolo. Jednoducho mi to tam chýbalo! Ách..... Myslím si, že filmy sú skôr pre ľudí, ktorí majú málo bujnú fantáziu a nevedia si to predstaviť. Priznám sa, aj ja si niekedy radšej pozriem film, keď práve na knihu nemám náladu.
------> Ale aj si myslím, že kniha je taký menší priateľ človeka, pretože nám dokáže pomôcť, a to tým, keď zabudneme na naše problémy a dokážeme sa odreagovať.


Tak čo hovoríte? Páči sa vám to? :) ( ale pravdu! :D )
A čo vám dáva kniha? Ste skôr tí, ktorí siahnu po knihe, alebo po ovladači ? :D :D

Ešte chcem sa zmieniť o giveaway TU. Môžte vyhrať super krásne veci od essence ;) Tak šup šup :)

No a keby som sa nepochvali novými vecami, tak by som to nebola ja :D Chcem sa s vami podeliť o moju radosť :) Takže dnes sme boli s rodičmi kupovať farbu a cez víkend sa mi bude maľovať izba :D Teším sa. No a aby ste si to trošku vedeli predstaviť menší obrázok:
Tak toto je moja izba takto zariadená. A steny sú tak ako budú namaľované :) (momentálne mám krikľavo zelenú) .  Tá najkratšia bude levandulová, a tie dve dlhé svetlo žlté :) ( a to svetlo modré to sú okná :D ) No čo hovoríte? Dobre to bude vyzerať, že? a budem mať ešte taký zelený huňatý koberec :) A! Aby som nezabudla, kúpila sa ešte dnes nová lampa. Och, keby ste videli aká je nádherná :) taká kockatá, pásikavá, s fialovými, zelenými a žltými pásikmi, no náááádhera :D A ako môžte na obrázku vidieť, dvojposchodovú postel, ja spím dole, a mám fialový prehoz a fialové fankúšiky :) Bratovi sa prehoz ešte ušije a on bude mať zelený :) No a k tomu bratovi, aby ste si nemysleli, že chce mať takúto izbu- dievčenskú :D, ale kedže je na vysokej škole, a málokedy je doma, tak mu to môže byť jedno ;D .........No a ešte mám nové veci, nohavice a tričko, a potóóm samozrejme, že ohľadom nechtoch :D Pribudli mi dva nové laky, od OPI, sú mega krásne :) Raz vám ich určite ukážem, ďalej leštičku na nechty, lepidlo na nechty, nálepky na nechty, a ešte dva laky od minicolorama :)

Och, zase som sa trošku rozpísala :D nevadí, dúfam, že sa nájde aspoň niekto, kto si to celé prečíta :)

Tak sa majte krásne, užite si víkend :) Dúfam, že bude teplučko :)

2 komentáre:

  1. Ooch, izbu zavidim, ja som nastahovana stale s bratom a tlacime sa v jednej malej izbietke, kedze moja este nie je dokoncena. Moja predstava dokonalej izby: kombinacia bud modrej a zelenej alebo fialovej a zelenej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh, tak izba je konečne dokončená, ešte momentálne pratáme veci do skriniek, ale no, to už toho veľa nieje :) tak dobre sa tu cítim, a fialová zo zelenou je fest super, ja mám zeleno-žlto fialovú, takže pekne to vyzerá, takže tebe určite odporúčam fialovo zelenú :) :)

      Odstrániť