štvrtok 24. mája 2012

Sezam otvor sa! časť 4.

Ahojte :)
Prajem pekný štvrtok.
Dnes bol v škole taký normál deň, na prvej hodine nám rozdala úvahy :) Vy, ak dlhšie čítate môj blog, tak viete akú úvahu myslím, pretože som ju sem pridávala :) Dostala som z nej 1- čo je celkom super, aj keď to mínusko tam nemuselo byť :D Podstatná je tá jednotka! :D Ďalej sme mali telesnú= behali sme 800. Čas = 3,48, viem som pomalá, tak sa mi nesmejte, prosím :) ...ale vážne náladu na behanie som nemala, a aj tak som najhoršie nebola, niektoré boli aj viac ako 4 minúty, alebo 4  a pol minúty, pre mňa je podstatné, že to mám za sebou, a odbehla som to, veď predsa , je to na vytrvalosť, nie na rýchlosť :)
Tretia bola matika, ách, zajtra písomka, našťastie iba z teórie, takže to sa nabiflím, a nemusím mať žiadne stresy, aj keď zajtra ich bude až-až, nielenže máme chémiu, fyziku, písomku z matiky, ešte aj tá konfirmačná skúška :/...Ale ja to dám, stačí ak sa nezačnem učiť o pol osmej ako vždy :D :D :D Som to ale leňoch, že? :D ...Štvrtá nemina, tá bola, OK, piata biola, učka nebola v škole, takže sme mali voľnú hodinu, a šiesta infoša, takže pohodááá :D
No, takže spravila som vám tu taký menší dnešný "denníček" (dúfam, že nevadí, ak áno, tak povedzte :D)
Ták, prejdem, už konečne na to podstatné, a to je posledná časť môjho "šuflíčka" :) ...Dnes vám  ukážem zbytok, ono, to ani zaradené nieje, jednoducho, to čo tu ešte nebolo :)
A ideme na to! :)


                                                      1.Salon effects- nálepky na nechty


Tieto nálepky som ešte neskúšala, myslím, že sú tam vlastne dva balenia po desať, čiže dva-krát si ich môžem urobiť :) Už sa na ne chystám na koniec školského roka :) V krabičke, okrem  nálepok je aj pilník a drievko :) ...Ešte bola požiadavka, aby som písala odkiaľ mám tie veci, tak  niektoré asi nepoteším, pretože veľkú väčšinu mi kúpili rodičia cez internet :) = toto mi tiež kúpili rodičia :)

                                                           2. lepidlo na nechty
Lepidlo na nechty, odskúšané ho ešte nemám, keď som ho skúšala nalepiť ozdôbku, tak mi to trošku pokvapkala dva prsty, ale uznávam je kvalitné :D mi to nešlo z prstov :D No ale nakoniec pomocou teplej vody to zliezlo. - od rodičov.




                                                                       3. Stojan
Toto ste asi ešte nevideli :D Pravdu povediac keď mi to rodičia dali, tiež som poriadne nevedela čo to je :D ....No,tak vám to predstavím, je to vlastne stojan na prst, keď sa lakuje, tak sa tam položí prst, aby sa lepšie lakovalo :) Chápete, že? :D -od rodičov.

4. modré-tyrkysové trblietky

5. zelené trblietky
Trblietky zoženiete hocikde :) (u čiňanov taktiež, za okolo 0,50€)

A teraz nakoniec, predstavím vám leštičku na nechty. :)
Takto ju mám uloženú, vo fialovom vrecúšku.

  A toto sú nadstavce, alebo ako sa to volá :D
                                                  Leštička taktiež od rodičov z internetu :)

Tak ako sa vám páči posledná časť šuflíčka? :) Páči-páčilo sa vám môj nechtový šuflík? :) Onedlho už kompletná zbierka lakov! :)

Dnes si ešte chystám nalakovať nechty, na zajtrajšiu konfirmačnú skúšku :) Čo znamená, že zajtra čakajte nechtový príspevok :)Ešte vám chcem pripomenúť, že TU prebieha giveaway o essence limitku rebels. Tak sa rýchlo zapojte, skúste svoje šťastie, zajtra táto skvelá giveaway končí ;)

Prajem vám ešte pekný zbytok štvrtka a nezabúdajte zajtra konečne PIATOK :)

4 komentáre:

  1. fúúha, musím povedať, že máš dosť veľkú zbierku vecičiek na nechty a starostlivosti o nechty a všetkého okolo toho ....... tíško závidím :) ale v dobrom samozrejme :) .... á mňa si veľmi potešila týmito časťami "Sézam otvor sa" :D aspoň viem čo všetko ešte mne treba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi zaujímavé vecičky na nechty sa tu skrývaju :) naozaj máš všetko,čo k dokonalým nechtom potrebuješ ;)

    OdpovedaťOdstrániť