pondelok 14. mája 2012

Trošku sa vám vyrozprávam :D

Ahojte, prajem pekný pondelok, ja som ho dnes teda mala, až na to počasie, mala som dnes len 4 hodiny, po škole som sa vybrala nakupovať :D a prišla som domov o druhej :D ako keby som mala 6 hodín :D Kúpila som si sivý svetrík a riflovú bundu takú kratšiu :) Potom som samozrejme DM-ku vynechať nemohla, kúpila som si pomádu na pery Balea young (dole dám foto) naozaj som sa z nej veľmi tešila, ale úprimne trošku ma sklamala, no nič nedá sa nič robiť, nie všetko musí byť úžasne. No sa samozrejme nebola by som to ja keby som si nekúpila niake laky :D Kúpila som si catrice 250 I sea you! je fakt peckový, už len tým, že stál 1,35€ chcela som si zobrať ešte aj svetlo zelený a potom ružový trblietavý od essence, ale skonštatovala som že zelený už mám, a ten ružový, no nechala som ho tam, keďže som si brala tú pomádu za rovnakú cenu, ale no nevadí :) kúpim si nabudúce :) ......zajtra nás čaká opäť chladný deň :/ a taktiež mňa písomka z občianky na ktorú sa mi nechce učiť, ale to bude rýchlovka ;) najhoršie na tomto týždni je STREDA! a to preto lebo píšeme 4 písomky...áno, nepomýlila som naozaj 4 v jeden deň, no chápete to?! A to ešte dve veľké a dve malé, a z čoho? no tak veľké to je dejepis a fyzika, skvelé, že? a mále: nemina a matika, och, a z matiky, zase tie sprosté konštrukcie trojuholníka, ktoré z duše neznášam, a tešila som, že ich už neuvidím a zase z nich píšeme možno už tretí krát, a furt mám z nich zlé známky, to ako keby naschvál, každý rok, konštrukcie trojuholníka! och, najhoršie je napísať ten rozbor a postup, rysovanie je už potom ľahké, ale tak čo už, život je sviňa :D
Takže, zajtra mám čo robiť :( No ale dnes mám ešte na pláne si urobiť konečne nechty, po dlhom čase, aj keď nápady nemám, niečo vymyslím, pokúsim sa vybrať farbu-lak ktorý tu na blogu ešte nebol :)

Foto: balzam na pery- lovely raspberry

lak na nechty- catrice 250 i sea you!
                                                                                 fotky sú z internetu

PS: chcem vám pripomenúť krásnu giveaway - TU neváhajte a zapojte sa, môžte získať limitku rebels! ....a ešte jednu TU  (skvelá giveaway, skvelý blog, no neváhajte, skúste svoje šťastie ;) )

3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. :) je, je, čoskoro ho vyskúšam, a dám vám to tu :) ;) aj ked mne sa viac hodí až na zimu :)

      Odstrániť
  2. fest pekný je ten lak :)

    OdpovedaťOdstrániť