streda 9. mája 2012

opäť žiadne nechty :(

 Ahojte, prepáčte, ale opäť žiadne nechty :( strašne ma to hnevá :/ Je to s dôvodu toho, že čas veľmi nemám, a ani nemám si čím ich fotiť, keďže ocka každý druhý deň otravovať tým aby mi ich odfotil nechty tak to teda nechcem :/ Hehe, to je prvým dôvodom, prečo chcem na konfirmáciu foťáčik :D Ale aj tak som nikdy neverila, že vždy budem písať len o nechtoch, to sa v mojom prípade jednoducho nedá, a veľmi mi je to ľúto. Úprimne, naozaj by som chcela skúsiť 31 challenge zdá sa mi to super, aspoň by som vedela ako si ich mám nalakovať, keďže je zadaná téma :) Ale aj tak každý deň lakovať nechty, tak to teda nie, možno tak každý tretí :) aspoň by som vám priblížila moju zbierku lakov,  keď bude ten foťáčik, tak vám sľubujem, že sa tu ukáže moja zbierka lakov-kompletná zbierka lakov! :) a vážne nad tou challenge rozmýšľam, ale 31 dní, 31 nail artov, fúúú. Napríklad strašne ma odradzuje water marble, raz som to skúšala, myslela som že ma porazí :D nielenže bolo všetko zašpinené, a ešte to umývať, pááne bože :D No ale chcem sa vás opýtať, čo by ste tu privítali, okrem nechtov? :) ..................................A ešte fotečka s nedelnajšieho maľovania :) (tá biela je len preto, pretože pred tým bola kriklavo zelená, a teraz sú pastelové, a to by presvitala, takže sme najprv dávali bielu)


Tak sa majte pekne, užite si trošku to mierne teplučko (neviem ako u vás ale v PP je telo ) :D tak sa majte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára