nedeľa 3. júna 2012

Giveaway u Veve :)

Ahojte, prajem peknú nedeľu.

Dnes vám predstavím jeden môj veľmi obľúbený blog, a to je blog Veve. Tento blog, už dlhšie sledujem a mám ho naozaj rada. Tie, ktoré ho nesledujete, tak prichádzate o veľa.
Veve, ma stále inšpiruje, veľmi rada čítam jej príspevky, a len s otvorenými ústami pozerám, aké krásne nechty opäť vykúzlila. Strašne túžim po tom, aby som vytvorila niekedy také krásne nechty, ako dokáže Veve :)

Taktiež, by som vám chcela oznámiť, že práve prebieha u nej GIVEAWAY pri príležitosti druhých narodenín jej blogu, týmto jej srdečne gratulujem, a len tak ďalej :)
Súťaži sa o 2 výhry: (prihodím sem aj obrázky)

1.CENA
Golden Rose - No.65
Color Club - Wild At Heart
Melia - No.N561
farebné perličky


2.CENA
Essie - Blushing Bride
Golden Rose - No.123
Melia - S222
vodolepky
Giveaway končí 20. júna :) prajem veľa šťastia. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára