sobota 23. júna 2012

Pilníky na nechty

Ahojte, prajem peknú sobotu.
Dnešný príspevok bude o mojich pilníkoch na nechty. 

1.pilník - Tento pilník je od značky S-he. Stojí 2.49€. Za túto cenu som naozaj očakávala viac a myslela som si, že táto investicia sa oplatila, a budem mať poriadny pilník. A teraz idú tie ALE. Je to 7- stranný pilník. Podľa mňa to kúsok prehnali. Má to sedem funkcií, ale tak niektoré sú podobné, a myslím, že aj zbytočné. Je hrozne hrubý, takže do takých kútikov sa nedostane a nalomené nechty až pri mäse nespilnikuje. No a teraz to najhoršie. Po niakom užívaní sa hrozne zošúchal. Povrch, ktorý bol určený na to pilníkovanie a bol drsný, je už hladký, takže už vôbec nepilnikuje. No, ale môžem uznať, že je pekne farebný,ale to je asi tak všetko. Na fotke si môžete všimnúť čo sa stalo, keď som pilnikovala nechty, ten povrch sa úplne zošuchal! ....Tento pilník ma naozaj veľmi sklamal, a tá cena! OCH! Za mňa je to 2 body z 10.





 2. pilník- Tento pilník je úžasný! Stál 0.49€! Je to taký malí a veľmi praktický pilník, tak do kabelky ;) Veľmi ľahko sa s ním narába, keďže je menší, a tak akurát do ruky. Zájdete s ním aj do kútikov a ľahko spilníkujete nalomené nechty až pri mäse. Stále ho používam, a stále ma dobrý povrch nezošúcha sa. Túto kúpu naozaj neľutujem. Najhoršie je na tom, že ich už stiahli z predaja a už sa nedajú kúpiť v DM-ke :/ :( Akurát, ako som sa začala zaujímať poriadne o nechty, a chcela som si kúpiť ich viac, a v iných vzoroch tak ich stiahli z predaja :( Tento pilník je o 2€ lacnejší ako pilník predtým a je oveľa, oveľa kvalitnejší. Dávam mu 10 bodov z 10!



3. Sú to tri malé pilníčky, ešte menšie ako pilník predtým. Ich som si raz vymenila s jednou babou cez facebookovu stránku šírme krásu. Sú to tiež praktické, pretože sú veľmi tenučké, čiže dobre sa s nimi dostane až do kútika nechtu. Majú pekné vzory. No povrch nieje až tak super, čiže také na priame pilnikovanie nie, skôr tak na dorovnávanie tých krajov nechtu. Pre mňa 5 bodov z 10.





4. pilník je z terajšej limitky snow white. Cena je 1.29€. Má to dve stany - step 1. - shorten ..step 2. - shape. Na jednej strane je zlá kráľovná a na druhej krásna snehulienka :) Pilník mám ešte iba od stredy takže veľmi odskúšaný ho nemám, ale skúšala som ho pred fotením a vyzerá, že bude dobrý. Verím, že ma nesklame. Má drsný povrch, čo je dobre. Aby som nezabudla nachádza sa v priesvitnom obale, čo je tiež pre mňa plus, pretože sa mi tak ľahko nezničí, po pilníkovaní šup do obalu a odložiť. :) Keďže ho nemám veľmi odskúšaný, tak nemôžem posúdiť aký je, tak budem zatial hodnotiť tak, že plný počet je 5. Takže mu dávam 5 bodov z 5. Keď ho budem mať poriadne odskúšaní tak dúfam aj verím, že s kľudním svedomím mu dám 10 bodov! :)



Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil  a možno nabudúce budete vedieť aký pilník si máte kúpiť, viem nemám ich veľa a všetky sú "papierové", ale keď tie mám najradšej ;)

                        Prajem pekný zbytok dňa. Vaša Baška ♥ (nezľaknite sa tej fotky!) :D


3 komentáre:

  1. super :) aj ja mám ten nový zo Snow White, ešte neodskúšaný leží v obale na komode

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, no super ;) ...teším sa, že už aj ty máš doma snow white ;) Dúfam, že napíšeš o tom aj na svojom blogu :)

      Odstrániť
  2. taky potřebuju nějaký pořádný pilník, ten klasický kovový z manikúr je naprosto na nic.. a zase v drogernách jsem viděla pilníky tak za 200Kč minimálně.. a to se mi moc dávat nechtělo, ale tak.. asi budu muset :D

    OdpovedaťOdstrániť