nedeľa 24. júna 2012

Môj výtvor :D

Ahojte, prajem peknú nedelu.

Slniečko opäť svieti, a teplomer na počítači ukazuje 21°C. Dnes prišiel čas, ukázať vám môj nedávni výtvor. Je vyrobený z krabice od bonboniéry.

Krabicu som najprv oblepila bielym papierom a potom som ju namaľovala žltou temperkou. Históriu toho ako som sa k tejto fáze dostala radšej nechcite vedieť :D Alebo vám poviem, nech sa zasmejete, takže najprv to bola krabica od bonboniéry (logicky :D ) Potom som ju oblepila papierom (použila som na to lepidlo). Keď som to dokončila, tak som sa nahnevala, že bez papiera to bolo krajšie! Tak som strhla celý papier (ako som už spomínala lepila som to lepidlom). Takže sa to nedalo poriadne odlepiť a už to nebolo také aké bolo. Hehe, tak som to lepila nanovo :D No, a potom som nevedela akú farbu dať. Ešte pred druhým lepením papiera som skúšala zelenú, keďže obrázky na bonboniére neprekryl, tak lepenie papiere bolo o to horšie :D Bola tam zelená :D :D -môžte vidieť, že na ľavo je kúsok zelenej, pretože sa mi kuštik zmiešala žltá zo zelenou, ale potom som to už napravila a dala som nanovo žltú (preto ten najväčší obrázok na ľavo :D ).  Okraje som ešte oblepila lepiacou páskou, aby neodstával papier.  Navrch som nelapila obrázky lakov - moje nechty- a "Nails with Baska" :) Pri výbere lakov, aké mám dať som neváhala,  hneď som vedela, že to budú essence lačiky. Tak a prejdeme k tomu, čo sa v tejto krabici skrýva.
                                                                        3D nálepky
                                                 10 ozdobných koliečok - pásiky

                                                            žlté ozdobné guličky
                          
"knižôčky" s výrobkami essence a catrice



                                                2 krát fruity nálepky od essence
 
                         špongia (je to odstrihnuté z hubky na riad) na špongiovú techniku


                                                       tyrkysové a zelené trblietky

                                                                   lepidlo na nechty
ozdobné koliečka - 1. srdiečka 2. guličky

 pilníky na nechty


A to je všetko čo sa nachádza v tejto krabici :) Tak ako sa vám páči? Aj vy si občas niečo také vyrobíte? :) 


Ešte vám chcem ukázať novinky zo strany oblečenia :) Presnejšie moje nové letné topánočky. 




Ó, áno, vidíte to číslo? 38! Vždy som mala 36 a 37 len s ortopedickými vložkami. Teraz len v poslednej krátkej dobre, 37 bez ortopedických a tieto už 38! 37 ma kus tlačili vpredu na palci (asi mám dlhý palec na nohe :D :D ) Hehe, len chcem poznamenať, že moje štekle 36 obujem v pohode :D ....Mám divné nohy, že? :D :D ......Ináč ako sa vám páčia? Mne veľmi, vždy som také chcela strihovo, teraz sa nosia, a vyzerajú na nohe veľmi pekne, určené na horúce leto :) A k tomu majú námornícky štýl, ktorý tak milujem ;)  

Ešte vám chcem oznámiť, že zajtra lakujem nechty spolužiačke Lucke. Je to prvý krát, čo budem lakovať niekomu inému nechty ako sebe a mamke (no, tiež pravda, že som raz lakovala nechty babke, ale to je tiež rodina). Lakovanie bude v znamení na striedačku biela, modrá, červená, a chce mať napísane "T-O-M-Á-Š   T-A-T-Á-R" ....Ak neviete kto to je, je to hokejista ;D :D ....Takže mi držte palce nech sa mi to podarí, a urobím si dobré meno, a nie hneď na začiatku "mojej kariéry" si to pokašlem. :D

Prajem pekný zbytok dňa. Vaša Baška ♥ (foto kusok staršia ale predsa som to ja ;D )


10 komentárov:

  1. to hypnotizovanie sa ako vždy oplatilo! krásna krabica aj jej vnútro čo sa obsahu týka super :D mňa by toto nikdy nenapadlo a tie topánky sú krásna a super námornicky štýl je super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, samozrejme hypnotizovanie blogu, kedy konečne bude príspevok = poznáám! :D :D....ďakujem, ale určite hej, ale vieš ako ani sama neviem čo ma to napadlo, jednoducho pekná krabica, pekne sa otvára, tak čo tak si tam veci nenapchať? :D no pravdu povediac som sa s tým riadne natrápila, ani si nechci predsatviť aké nervy som mala, najprv som si to oblepila papierom (samozrejme použila som lepidlo) potom som si povedala, bez papiera to bolo krajšie papier som strhla, samozrejme bolo tam lepidlo tak to vyzeralo hrozne tak som to nna novo lepila :D :D hehehe :D ........ďakujem, jo namornícky štýl - I LOVE IT! :) (prepáč za vyčerpávajúci koment ;D)

      Odstrániť
    2. jasné :D to aj ja poznám keď robím väčšinou projekty tak vždy toto, nie toto a ták to bolo krajšie :DD alebo pri nechtoch ale výsledok ti stál za to pekné krásne to je a tie topánky sú na zožratie :) zoberiem ti ich ;D

      Odstrániť
    3. :D :D ...no hej, ale tak projekty ja nad tým sedím si to tak poukladam a potom ked som presvedčená že tak (alebo už nemám veľa času :D ) tak to tam nalepím ;) ......noo pri nechtoch furt ako nalakujem si, bude sa mi to nepáči, ale bo sa niekde šuchnem a už je celý nechet (s prepáčením) posratí :D :D takže možem odlakovaváť 10 nechov, potom po kútikoch mám lak ktorý nezošiel dole, ach nervy! :D ...... ja viem! už sa teším na zajtra kedy ich "vyvetrám" :) ...nie! :*

      Odstrániť
    4. :D héj, nechty raz ich urobím poriadne už sú zaschnuté po hodine a idem sa obuť a celý lak dolu :DD vie človeka dosť naštvať

      Odstrániť
    5. presne, ako myslíš si, že nechty vyschnuté a zrazu sa ti celý lak zošuchne, ja mám také nervy potom, že koniec :D :D ...Alebo milujem, keď si dolakujem nechty a mamka mi zavolá nech prídem za ňou do obchodu aj s taškou na nákup :D A ja sa musím obliecť a celý lak si zošuchnem :D

      Odstrániť
    6. jj :D to je najväčšia radosť ale ešte väčšia je keď dojde odlakovač to ide na skapanie a potom chodím jak blbec s jedným nechtom nenalakovaným :D

      Odstrániť
    7. :D :D tak to sa mi ešte nestalo :D ...ale raz sme nemali odlakovač a ja som si chcela dať het lak, tak som si ho zošúchavala :D ..ty kokos! som mala také otras nechty :D

      Odstrániť
  2. Ja mám tiež krabicu spravenú doma, ale väčšiu - od topánok a mám v nej všetko od lakov cez pilníky a rôzne ozdôbky a pomôcky :) možno o tom tiež niekedy spravím článok :) ale vydarila sa ti :) lepšie ako kupovať v nejako obchode boxy a neviem čo, keď stačí trocha kreativity a máš to raz dva a zadarmo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jááj, tak ja mám veci v šuflíku, a krabica od topánok by sa mi tam nezmestila ;D :D ....no hej, je to pravda, aj keď by som chcela také boxy, vyzerá to tak pekne až "profesiolnálne" ;) ...no, už sa teším na článok ;)

      Odstrániť