streda 6. júna 2012

O.P.I - THE "IT" COLOR

Ahojte :)
Dnes mám pre vás piaty opi lak a to - THE "IT" COLOR.

Keď sa pozriete na tento lak, tak vás napadne horčica. Horčicu skutočne nemám rada. Neviem prečo, či to bude tou horčicou ale táto farba mi neulahodila.  Možno to bude len tým, že čierna k tomu nepasuje, a niekdo iný by dokázal tento lak na nechtoch urobiť oveľa krajším - napríklad Veve :) Rozmýšľala som nad strašne veľa možnosťami ako ho skombinovať, ale dnes mi to nešlo :/ Takže jednoduchá čierna. Pravdu povediac, dnes som na lakovanie náladu teda nemala, a mala som také pekné ružové nechty, ktoré mi bolo veľmi ľúto odlakovať, ale kôli vám (tým pár čitateľov :D dúfam, že aspoň niekto to číta) som si ich odlakovala a nalakovala ďalšie.... Pri tomto laku nieje veľmi jasné, či  je to tmavšie žltá, alebo svetlo oranžová, ja sama sa tiež neviem rozhodnúť.
Len chcem ešte dodať, že k tomuto laku sa ešte určite vrátim, keď budem mať viac tvorivé chvíle ;D :D  .....Keďže dnes som bola veľmi lenivá, a mala som málo fantázie, tak som si nalakovala iba jednu ruku, a druhú som nedokončila, dnešným cieľom bol napísať príspevok, a to som splnila, ale aj tak sa to trochu už obuchalo, pretože keď neboli poriadne vyschnuté, tak som musela ísť za mamkou do obchodu (od nás je blízko - milk agro sa volá, také menšie potraviny) lebo nemala tašku na nákup, no a potom sa mi už vôbec nechcelo, práva ruka je úplný otras, keďže ju lakujem v poradí druhú :D ...Aby som nezabudla na prstenník som dala space queen, chcela som len skúsiť, ako to bude vyzerať :)






                              Tak ako sa páči vám dnešný lačik?... Máte radi horčicu? :D :D

5 komentárov:

  1. Náhodou, pekná kombinácia. mne sa paci :)

    senses298.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem...jéjo ďalší blog, keby nebolo tak neskoro, hneď sa pustím do čítania...takže až zajtra ;)

      Odstrániť
  2. mne sa takáto horčicová farma veľmi páči :) všetky laky od OPI ktoré máš sú krásne :) hlavne táto a tá modrá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A mna napadli vcelicky s tym ciernym pasikom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :O vidíš! že ma to skôr nenapadlo, že tento lak je stvorený na včeličky :D :D

      Odstrániť