streda 27. júna 2012

Jahôdkové nechty :)

Ahojte, prajem peknú stredu.
Dnes je opäť fajn deň. Vonku je už konečne teplučko, tak akurát na kraťasy :)
S triedou sme boli dnes na bowlingu v Maxe. Bolo super! :) Keďže slniečko svietilo, tak som mohla si zobrať svoje nové námornícke topánočky. Námornícke neboli dnes na mne len topánky, bola som celá taká námornícka. :) Aj nechty som mala námornícke ;) 

Zajtra je posledný školský deň, no alebo dajme tomu, že predposledný, zajtra máme čistiť triedu, a podobné hovadiny. Okrem toho lakujem zajtra dvom spolužiačkam nechty, už sa veľmi teším ;) 
Ale nepredbiehajme, to čo bude zajtra ;) Pustíme sa do mojich včerajších nechtíkov, a ako ste sa z názvu mohli dozvedieť tak budú jahodové ;)


Na tieto nechty som použila môj
jediný lak od Golden Rose a to je oranžový (občas môže pripadať ako červený).



Lakoval sa celkom dobre, je trošku vodnatejšej konzistencie, tak možno by boli potrebné aj 3 vrstvy, ja si teraz presne nepamätám, či som dala dve alebo tri, ale mám taký pocit, že len dve, a trošku občas presvitali končeky. Vo flaštičke je hneď jasné, že je to skoro až neonová oranžová, no na nechtoch sa zmení skôr na červenú. Je to číslo 93. Lak mám z minulého roka z Michaloviec z trhu, dostať ho ale skoro všade - v Dm-ke som ho nevidela, ale baby, ktoré sú z PP, tak dá sa kúpiť napríklad v Maxe, a určite by sa našiel niekde aj v meste. ....Schne pomaly, čo môžte vidieť aj na fotkách, že je trochu pootlačaný. Vzhľad je celkom pekný, štetček je akurát, mne sa s ním dobre pracovalo.

Ako som už spomínala, tento lak sa podobá kúsok na červenú. (Chcela som dať červený lak, ale ten sme tu už mali.) .......Rozhodla som sa, že tento lak niečim obzvláštnim niečim, čo sme tu dlho nemali. A čo myslíte, čím? ...........Všetkých obľúbené JAHODY! Na prstenníky som nalepila jahodu z limitky fruity od essence. Postup ako som ju nalepila, tak ten vám nepoviem, už ani neviem, a lepila som ju, dá sa povedať, že všelijak :D ;D Nakoniec som jahôdku zafixovala fixačným nadlakom od essence.




 Jahôdka! mňam :*


S pozdravom Vaša Baška ♥

5 komentárov:

  1. pekné a svieže nechty na tieto dni ;) ináč ako si zvládla ten cech či pasovačku v škole?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem....hehe, pohoda, sranda bola :D ..a prečo ja, to skor primania trpeli, my kvartania sme to síce chystali, ale v ten den sme sa iba už pozerali...moderátorky mali na starosť tie ulohy :D

      Odstrániť
  2. láček vypadá moc hezky:) akorát nevím, jak bych si na nich zvykla na tu jahůdku, vypadá hezky.. to ano, ale já bych jí asi díky nešikovnosti brzy servala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ....ale v pohode....nie, nie, ked si ju dobre, dáš, a zafixuješ tak vydrží :)

      Odstrániť