sobota 2. júna 2012

O.P.I - FIERCELY FIONA

Ahojte, prajem peknú aj keď ufúkanú sobotu ;D
Včera ste sa mohli dočítať o mojich nových lakov od OPI, a sľúbila som vám, že urobím o každom príspevok, a svoj sľub plním. Dnes vám predstavím prvý, a to FIERCELY FIONU.
 
    
Tento lačik som lakovala mamke, keďže moje nechty ešte dobre držia, ale zajtra alebo už dnes, si ich odlakujem, a budem testovať druhý OPI lačik ;) 
Lakovanie, bolo super, na štetček si zvykám :) Je dosť veľký, takže sa s ním ľahko pracuje. Naniesla som tri vrstvy pre dobré krytie. Lak schne do matna. Farba mi pripomína farbu banánu, taká jemná, a zároveň krásna. ....Tento lak je priam ideálny na leto k moru :)
                                             Tak ako sa vám páči prvý O.P.I lačik?


Užite si ešte túto peknú sobotu, a ja o piatej idem na opekačku k farárovi, všetci konfirmandi idú, takže idem skúšať foťák, a keď sa ešte dnes podarí, tak vám o nej napíšem ;)

1 komentár:

  1. ten lak je super, aspoň tak vyzerá :D síce ako som čítala všetky laky od O.P.I sú super teším sa na ďalšie a hlavne na ten modrý alebo zelený

    OdpovedaťOdstrániť