utorok 26. júna 2012

Sárine nechty :)

Ahojte, prajem pekný utorok.

Dnes bol opäť deň, kedy sme v škole nič nerobili. Jedine tak hrali karty, kecali a boli sme aj na chvíľu von hrať volleyball - dali nám taký šmejd, že koniec :D :D
Taktiež som dnes lakovala nechty mojej spolužiačke Sáre.
A okrem iného dnes ma popýtali dve spolužiačky, či by som im vo štvrtok nalakovala nechty :)
Samozrejme, že som súhlasila, a veľmi sa teším, takže vo štvrtok sa môžete tešiť na 2 v 1 - dvoje nechty v jednom článku ;)

A teraz už len Sárine nechty. :)

Laky, ktoré som použila: 
Z ľava: essence fruity fixačný nadlak
             essence fruity voňavý nadlak
essence SOS
minicolorama : 120 Urban Turquoise
minicolorama: 93 Pink Graffiti
essence : 93 c´est la vie!
essence : 04 space queen
Nicole by OPI : Rainbow in the s-kylie

Lakovanie: Na začiatok som naniesla podlak a to essence SOS. Potom - z ľava (ľavá ruka) : zelený, oranžový, ružový, zelený, ružový - pravá ruka: zelený, ružový, zelený, oranžový a ružový.
Na zelený a ružový som naniesla essence 04 space queen a na prstenníky kde bol oranžový tak Opi : rainbow in the s- kylie. Na prstenník ľavej ruky som ešte dala zlaté srdiečko, to som zafixovala fixačným fruity nadlakom od essence. Na ostatné nechty som použila voňavý fruity nadlak. 
HOTOVO! Jednoduché a zároveň krásne ..ako sa hovorí: v jednoduchosti je krása. :) 



Prepáčte, fotky trošku nevyšli a sú neostré :/

Prajem pekný zvyšok dňa. Baška a Says :)






5 komentárov: