pondelok 25. júna 2012

Luckine nechty :)

Ahojte, prajem pekný aj keď upršaný pondelok.

Dnes okrem počasia ja celkom fajn. V škole sme odovzdávali učebnice, cestou do školy pôsobila na mňa gravitácia ešte silnejšie ako inokedy. (nie, neprejedla som sa :D :D ) Ale nosila som na chrbte 21 učebníc ;D. Výhoda, je tá, že nové dostaneme až na začiatku roka. Okrem tých učebníc, bolo na tomto dni, ešte niečo, pre mňa, veľmi podstatné. A to je, dnes som lakovala nechty spolužiačke. :) Na to lakovanie, som sa tešila, ale zároveň som sa aj obávala, čo bolo trošku vidieť, keď som lakovala nechty - triasli sa mi ruky, ale len trošku :). Tak, čo no, stres, bolo to prvý krát, čo som lakovala niekomu inému nechty, ako rodinnému príslušníkovi. Bolo to na mňa trošku priveľa, okrem toho stresu, boli okolo nás ľudia- to sa ešte dá zniesť, aj keď občas drgali do lavice- niak som to prežila :D ...Ale najviac mi liezlo na nervy, keď sa mi hrabali vo veciach kde som mala laky, štetce, ozdôbky bez môjho dovolenia. Ale veď nevadí, boli zvedaví ;D veď každý z nás je zvedaví, veď predsa nie sme dokonalí :) ......Naozaj ma veľmi potešilo, že Lucka bola taká statočná a požiadala ma aby som jej nalakovala nechty, bola to pre veľká radosť a zároveň česť ;) Už to nebolo také lakovanie, že pokazím odlakujem, nič sa nedeje, už to nebolo to, keď si sama lakujem nechty, že keď sa mi to nepodarí, budem to predsa ja nosiť na rukách, bolo to niečo viac, bola to taká...... zodpovednosť! :)

Ták, prejdem už k nechtom (aspoň, že ich mám odfotené ;) )

Luckina prosba bola tá, že chce mať na nechtoch napísané "TOMÁŠ TATAR" Pre mňa to bola výzva! Priznám sa, neskúšala som to nikdy predtým napísať si niečo na nechty, takže o to viac stresu :D. Keďže Tomáš Tatar je hokejista, tak Lucka chcela na striedačku bielu, modrú a červenú.

Najprv som použila SOS podlak od essence. A potom striedačka - biela, modrá, červená. Na niektoré nechty som dala dve vrstvy, tam kde to poriadne nekrylo. Prvá - tá jednoduchšia časť bola za nami, a hurá sa na druhú časť - písmenka! Moje ruky veľmi nespolupracovali, keďže sa mi klepali :D Ale niako som to prekonala. Pomaly, po písmenku som to robila. Zakončila som to písmenkom "R" A to už som si vydýchla. Na malíček ľavej ruky, kde bolo "T" a na palec pravej ruky, kde bolo tiež "T" som nalepila srdiečko. Na malíček som dala červené a na palec pravej ruky tmavo modré. Tam kde som dala srdiečka tak som zafixovala fixačným fruity nadlakom. Na ostatné som naniesla voňavý fruity nadlak. A tu je konečný výsledok.



Tak ako sa vám páčia? Podarili sa mi? :)

Na koniec, chcem ešte pogratulovať Zuzke! Už je Bc. Labudová :)

4 komentáre:

  1. Bc. Zuzana sa hlasi a odkazuje, ze. DAKUJEEEEM!!! A necht& su krasne, ty si proste sikulka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá, Bc. Zuzanka, nemáš zač :) ........dakujem :) som rada, že sa páčia, a verím, že sa páčia aj majitelke nechtíkov ;)

      Odstrániť
  2. strašne pekné to je :) ja by som nemala nervy písať písmenka na nechty takže klobúk dole ;)

    OdpovedaťOdstrániť